Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 33
![]() |
Fryse supper? Og spørsmål om gryter med fiskJa, spørsmålet er vel egentlig ganske enkelt og greit... er det mulig å fryse supper? Er ganske fersk i matlagingsveien, spesielt når det gjelder frysing, siden jeg for en knapp måned siden endelig fikk min egen fryser på hybelen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fryse supper? Og spørsmål om gryter med fisk.Det meste av supper fryser helt fint. Kan ikke komme på noen som ikke gjør det. en del sånne jevnede supper kan skille seg, men det rører man bare sammen igjen.
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 33
![]() |
Sv: Fryse supper? Og spørsmål om gryter med fiskAha, da vet jeg det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jevne gryter | Ffojt | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 4 | 13-06-11 01:22 |
Gode gryter | Amiri | Middag | 3 | 16-04-11 04:54 |
En samling av gryter/former/frysbare ting - kan dere hjelpe meg? | Areola | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 5 | 23-09-09 19:59 |
Oppskrifter på supper? | ross | Spørsmål og svar | 1 | 17-08-09 15:01 |
Jevning av gryter og sauser | Carinus | Ketolysekuren | 8 | 30-03-07 16:46 |