Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Cola Zero kan ikke måle seg med ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-10-11, 19:18   #1
mamma_møø
Medlem

mamma_møø sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
mamma_møø er ny på veien

Cola Zero kan ikke måle seg med ...

... vanlig cola når den brukes som "medisin"! Jeg er småsjuk og febervarm og veldig tørst, og pleier da å bøtte innpå med cola for å få litt energi, og spise pottis for å stille sulen i en skrott uten matlyst. Cola zero fungerer ikke på samme måte. Mulig baconsnacks kunne hjulpet, men det har jeg ikke i hus.
Kan ikke stikke på butikken heller, for jeg er alene hjemme med lillegull.

Blæh! Sjuk er ille uansett, men på lavkarbo blir det enda litt verre!!

Si det er synd på meg, da!!

mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 19:30   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Cola Zero kan ikke måle seg med ...

Dakkar.... *klappe panna forsiktig*

God bedring - fortest mulig. 2 bøtter medfølelse sendes i posten.

Gammel 27-10-11, 19:31   #3
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

*Trøste, trøste, trøste* Synes Pepxi Max er best jeg da - syk eller ikke syk Riktig god bedring

Gammel 27-10-11, 19:42   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Hvis jeg hadde drikki cola hadde jeg blitt sjukere enn noe virus kunne gjort meg!

Gammel 27-10-11, 20:02   #5
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Hva slags sjuk er du? ved halsbetennelser( altså streptokokker og piggtrådhals) klarer jeg nesten ikke å spise noe.
Skulle jeg slutta å spise hver gang jeg var forkjølet hadde nok det vært en knakende god slankekur når er er forkjølet gjerne 2 ganger pr måned..

Men i slike perioder sniker jeg til meg oig lage shake av feks: 2 egg, 100g cottage cheese, 1/2dl fløte, 50-100g frosne bringebær, 2-3ss kaldpresset olje og søtning etter smak, kjør med stavmikser, veldig forfriskende
Eller bringebæris: 1 egg, 1/2dl fløte og ca 50g frosne bringebær( evt noen til om det blir for flytende).
Om halsen ikke krangler går det fort i nannah knekkebrød med godt pålegg, det som formen tilsier jeg får i meg.

Hvordan cola gjør en frisk skjønner jeg ikke, sukker får jo bakteriene til å formere seg grasalt!

Ellers riktig god bedring og all medfølelse! Fra en som synes cola zero og light smaker skikkelig kunstig.. Drikker litt pepsimax innimellom, ikke like heftig..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 21:53   #6
mamma_møø
Medlem

mamma_møø sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
mamma_møø er ny på veien

Takk for trøst, alle sammen! Jeg føler meg skikkelig shittty, så nå går jeg og legger meg. Det verste er at trollungen er sjuk også, så jeg skal være hjemme med sjukt barn i morgen samtidig som jeg er sjuk selv. Det er slitsomt, det... Takker høyere makter for iPad og get-boks med opptaksmuligheter full av "bante-bante" (altså barne-tv).

Åssen sjuk jeg er? Veit ikke helt. Litt feber, generellt nedsatt allmenntilstand, tung i hodet, slapp i kroppen, svimmel og ufokusert, vondt i alle muskler i nakke/skulder, vondt i hodet, øm i ørene ... Ja, noe som ligner influensa. Men jeg trur ikke det er full influensa. Håper jeg klarer å sove det av meg.

Natta!

mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 22:16   #7
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Riktig god bedring til dere begge!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 22:40   #8
zanna
Nytt Medlem

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 41
zanna er på en erverdig vei

Du burde ta en tur til legen tror jeg. Leste at mycoplasma er ute og går nå; og har du det trenger du antibiotika. Det kan gi influensasymptomer!

zanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 22:53   #9
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

God bedring!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forskjellen på cola zero og cola light? lillemy01 Spørsmål og svar 11 18-05-11 18:43
Cola light eller Cola Zero -hva er best? tonemor Ketolysekuren 7 12-10-08 14:51
Er det kun i Coca-cola-light det ikke er aspartam? Lilla skjerf Spørsmål og svar 12 28-05-08 21:52
Cola light/ cola zero/ pepsi max Jojodama Spørsmål og svar 3 22-11-07 18:42
Noen her som er glad i cola? Ikke etter å ha lest dette Kristian Generell ernæringsdebatt 3 14-03-05 05:15

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.