Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ny på dette

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-11-11, 21:45   #1
Prinsessei
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: bergen
Prinsessei er på en erverdig vei

Ny på dette

Heisan
Jeg er en jente på 19 år, som veier litt for mye (88 kilo for å være helt nøyaktig). Jeg ønsker å komme meg tilbake til 70 kilo, noe som passer meg bra i og med at eg er 174 høy. De siste to årene har jeg lagt på meg 20 kilo, og har forsøkt gjevnlig å gå ned (uten å lykkes). Jeg har brukt metoder som go123, Grete roede + + for å gå ned i vekt, men for hvert kilo eg gikk ned, la eg på meg to.

Er en veldig aktiv jente, som liker friluftsliv og trening. Bruker mye av min fritid i skog og mark, og går på tur med hunden min hver dag. Situasjonen min blir bare verre og verre for hver dag og det hadde vert supert med litt støtte, og en rekke gode tips!

Har gått på ketolyse i en uke, og gikk ned ca 2 kilo, STOLT!!

Prinsessei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:50   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ny på dette.

Velkommen og lykke til

Beste tips: Følg boka i starten til du er inne i kuren

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:53   #3
Prinsessei
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: bergen
Prinsessei er på en erverdig vei

Prøver så godt eg kan, men blir litt kvalm av alt fettet... Strider jo veldig i mot alt annet eg har lært :P

Prinsessei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:54   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Syns det var litt motstridende å spise fettrik mat i starten jeg også, men det ble en vane

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lørdagsgodis fra God Morgen Norge! Fantastisk dame, dette! Måtte bare dele dette! jegviljegskaljegmå Kake/dessert og snacks 17 06-11-11 14:13
Dette med søtningsmiddel, sukkerarter ol, forstår ikke dette helt jeg! bella donna Spørsmål og svar 3 12-06-09 22:30
Mulig dette er feil forum for dette spm. (ticker) Momsa Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 26-08-08 23:36
Hva er dette for noe? martefie Lavkarbo generelt 2 11-01-08 20:38

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.