Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva skjer?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-11-11, 09:05   #1
Bik
Seniormedlem

Bik sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Hva skjer?

Etter vel et halvt år på lavkarbo, så smaker vanlig kake nesten æsj. Spiste et stykke ostekake i forbindelse med et selskap, og etter halve stykket så var jeg nesten kvalm. Er det psyken eller er det kroppen som har vennet seg av med sukkeret? Har jo lyst på godsaker innimellom, men dette var en ny oppdagelse
Får også mageknip etter sukkerinntak.

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 10:43   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjer?

Det er kroppen. Da jeg begynte på lavkarbo og hadde holdt på noen uker fikk Lille Gubben overtalt meg til å smake på Freia melkesjokolade og jeg var overbevist om at de måtte ha gjort noe med den - den var jo så søt og ekkel!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 11:25   #3
Bik
Seniormedlem

Bik sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er kroppen. Da jeg begynte på lavkarbo og hadde holdt på noen uker fikk Lille Gubben overtalt meg til å smake på Freia melkesjokolade og jeg var overbevist om at de måtte ha gjort noe med den - den var jo så søt og ekkel!

Egentlig ganske deilig å ikke like sukkerholdige saker

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 11:26   #4
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Kroppen.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 18:33   #5
Kitsu
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 40
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Skjedde samme med meg sist jul. Spiste Bergenes Melkesjokolade...og spyttet den ut. Selv om jeg bruker en del søtning, takler jeg ikke sukkersøte ting lengre. Regner med at det funker på samme måten som med salt. Spis lite av det i en periode, og det smaker mer intenst.

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 08:06   #6
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Smakte et lite stykke banankake forrige helg. Fy så søtt! Det virket nesten utrolig at det går an å bake noe med så mye sukker i. Men det er ikke mer enn fire måneder siden jeg syntes det smakte helt OK, og ikke utpreget søtt. Skal si smaken forandrer seg...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skjer? scubadoo Spørsmål og svar 4 02-04-11 10:54
Hva skjer OM Monicamoa Spørsmål og svar 12 16-07-10 15:31
Hva skjer? milja Spørsmål og svar 1 03-05-10 23:09
Hva skjer`a...???? cathrine Generell diskusjon 1 04-04-08 08:36

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.