Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Treningstøy for en med eksemHei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksem.
Treningstøy i microfiber kan kanskje løse problemet |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() ![]() |
Hehe, jeg er litt dum så jeg må spørre, er det sånn "vanlig" stretchtreningstøy som f.eks sykkelshortser er laget av? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 57
![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksem.Det finnes mange gode undertøy til trening. jeg har ett helly hansen som du ikke føler deg våt i. Har både trøye og bukse. Trøyen har jeg brukt mest. Svetten blir transportert bort. Ellers har du jo ullundertøy som også er bra. HH kjøpes i sportsbutikker mens ull undertøyet får du rimligst hos Spar kjøp tror jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :)
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() ![]() |
Ull og eksem er skikkelig uvenner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksemJeg bruker ull. Eksemen min har større problem med fukt enn med ull. Heldigvis, siden ull varmer så godt og puster ordentlig.
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksem
Den sjansen orker jeg ikke ta, vil helst slippe både fukt og ull. Har i mange år nå brukt alle plagg som er mulig å tenke på, men plutselig bestemte kroppen min seg for å reagere på ting, men vet ikke helt hva. Eneste jeg gjør annerledes er å spise lavkarbo og trene, og jeg tviler på at det er noe i lavkarbokostholdet mitt som gjør det iom jeg bare spiser rent kjøtt og rene grønnsaker. Noe jeg også spiste før også, spiser ingen nye typer grønnsaker eller noe. Bare vil være forsiktig til det verste er borte, så får jeg se hvor grensene går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksemHva med vaskepulveret da? kan hende du plutselig reagerer på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
![]() ![]() |
Nei, bruker neutral. Har brukt blenda sensitive i alle år, har aldri klødd. Men holder meg unna alle mulige feilkilder nå. Hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksemHvordan behandler du psoriasisen dn da? Mye fuktighetskrem og solbehandling? Jeg tror pga deppinga som følger med eksemen så blir eksemen min verre. Ond sirkel. Blir stressa av det, velger bort ting i livet pga utslett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
![]() |
Jeg smører meg godt. Holder meg tørr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gjest
|
Helly Hansen tøy som absorberer all svetten? Hva slags tøy er dette? Må da blir tungt etterhvert.... |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksemJeg har ikke prøvd det selv, men lurer på om bambus kunne være noe for deg? Skal absorbere mye fuktighet, være til en viss grad antiseptisk og varme godt også, men kjennes ut som myk bomull. Kanskje noen andre her inne som har erfaring med dette? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksemHer står det f.eks litt om bambusstoff og egenskapene. Nå var akkurat dette settet en blanding av ull og bambus, da, men det fins etterhvert endel treningstøy i bambus tror jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksem[quote=hypah;1263440]Helly Hansen tøy som absorberer all svetten? Hva slags tøy er dette? Må da blir tungt etterhvert.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksemHei. Vil anbefale deg BAMBUS undertøy!! Helt fantastisk produkt til de med følsom hud/eksem. Har god erfaring med dette selv. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#20 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Treningstøy for en med eksemBambus er superbehagelig. Jeg har kjøpt litt her - veldig god service! www.bambooclothing.co.uk.
Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert
![]() |
![]() |
#21 |
Gjest
|
Sv: Treningstøy for en med eksemSom sagt, kjøp deg 2XU på xxl.no og prøv det. Gir deg følelsen av å ha et ekstra lag med skinn siden det strammer så godt. Utenpå kan du trygt ha noe annet. |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Treningstøy | plast | Trening | 7 | 28-10-11 20:37 |
Treningstøy | nemi81 | Mer enn 30 kg overvekt | 19 | 11-04-11 14:24 |
Seboréisk eksem | kentiver | Lavkarbo generelt | 0 | 17-03-11 16:41 |
Eksem? | sjarmisa | Spørsmål og svar | 5 | 27-03-10 09:33 |