Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fettprosent - Er dette mulig?Begynner å lure på om vekta mi er ødelagt. Den har nå gått fra å påstå at jeg har rundt 23% kroppsfett, som forsåvidt kunne stemme, til 17-18%(!). Tar ikke gleden på forskudd akkurat, for dette virker merkelig. Er det virkelig mulig på bare 3-4 måneder, og maks 5 kilo minus siden sist? Har ikke trent SÅ mye heller.. Har fått med meg at sånn elektronisk vekt ikke er helt nøyaktig altså, men har nå trodd at den iallefall viser forskjeller i fettprosent greit. Hva er deres erfaring med elektronisk vekt, og hva som skjer med fettprosenten lavkarbo? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fettprosent - Er dette mulig?De fleste vekter med fettprosentmåler er ganske unøyaktige. De klarer som oftest ikke sende signaler igjennom hele kroppen, så det er mest fettprosenten på underkroppen som kommer opp. Med mindre den har håndtak man holder i osv da.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
Sv: Fettprosent - Er dette mulig?Har du regnet ut hvor mye 23% fett og 18% fett er i kilo? Og hvor mye 5kg er i fett%? Det er jo en måte å iallfall halvveis etterprøve svaret på.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Fettprosent - Er dette mulig?Jeg har tanitavekt som suser opp og ned på vann, vekt og fett.
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Fettprosent - Er dette mulig?Nellie: Kan nok stemme hvis det er riktig at strømmen ikke når gjennom hele kroppen, for beina mine er ganske bra trent i forhold til resten av kroppen. Skulle fått tatt en ordentlig måling, ja |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvordan er dette mulig? | Atalanta | Lavkarbo generelt | 2 | 28-08-09 13:29 |
Er dette mulig? Ketostix | lillegull | Ketolysekuren | 16 | 01-03-09 23:44 |
Mulig dette er feil forum for dette spm. (ticker) | Momsa | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 6 | 26-08-08 23:36 |
Er dette vanlig/mulig? | Fjonken | Spørsmål og svar | 3 | 07-02-06 11:52 |