Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Polar pulsklokke og Polar Trainer

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-01-12, 00:30   #1
ToreH
Gjest

Polar pulsklokke og Polar Trainer

Noen her som bruker laste opp sine treningsfiler til www.Polarpersonaltrainer.com?

Hadde vært moro og delt resultatene og fulgt fremgangen noe mer systematisk enn her inne.

Ja, du må selvsagt ha en pulsklokke fra Polar da...

Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 00:47   #2
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Polar pulsklokke og Polar Trainer

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Noen her som bruker laste opp sine treningsfiler til www.Polarpersonaltrainer.com?

Hadde vært moro og delt resultatene og fulgt fremgangen noe mer systematisk enn her inne.

Ja, du må selvsagt ha en pulsklokke fra Polar da...

Og for de som ikke har Hyperøkonomi,så går det helt fint uten både ditten og datten

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 02:41   #3
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Og for de som ikke har Hyperøkonomi,så går det helt fint uten både ditten og datten

Tja ut fra bildene og ticker til den gemene hop her inne så ser det vitterligen ikke slik ut gitt....

Men, Langaard, send meg kontonummeret ditt så skal jeg overføre en tier til deg.....men da må du love å ikke bruke opp hele tiern på en gang....putte på sparegrisen vettu

Sist redigert av ToreH : 10-01-12 kl 02:47.
  Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 08:41   #4
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Jeg har en polar pulsklokke, men jeg synes den er klønete (gammel versjon og arvet). Men om noen har et tips til et bra bluetooth pulsbelte jeg kan bruke til min Endomondo blir jeg glad. Tar i mot tiere jeg også, hypah!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 16:20   #5
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Jeg har en polar pulsklokke, men jeg synes den er klønete (gammel versjon og arvet). Men om noen har et tips til et bra bluetooth pulsbelte jeg kan bruke til min Endomondo blir jeg glad. Tar i mot tiere jeg også, hypah!

Anbefaler deg en Polar FT60, eller en RS300.

Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 16:28   #6
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Tror det er polar jeg har? Kan sjekke etterpå, nå sover noen på fanget mitt.

Gammel 10-01-12, 16:42   #7
langaard
Seniormedlem

langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Tja ut fra bildene og ticker til den gemene hop her inne så ser det vitterligen ikke slik ut gitt....

Men, Langaard, send meg kontonummeret ditt så skal jeg overføre en tier til deg.....men da må du love å ikke bruke opp hele tiern på en gang....putte på sparegrisen vettu

Har du ikke mer enn en tier og overføre, kan det være det samme

Gammel 10-01-12, 16:53   #8
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Har du ikke mer enn en tier og overføre, kan det være det samme

Jaså, er du utakknemlig?

Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 16:56   #9
langaard
Seniormedlem

Jaså, er du utakknemlig?

Hvem, jeg

Gammel 12-01-12, 12:47   #10
siljesfremgang
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har hatt polar ft60 lenge, oppgraderte til rcx5 i julen med gps. Og jeg bruker polarpersonaltrainer. Synes det gir super motivasjon, og det er utrolig lett å følge fremgangen på trening.

Ellers må jeg si meg enig med langaard, man trenger ikke alt fancy duppeditter for å trene...( selv om et er gøy med de )

siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 13:30   #11
timich
Medlem

timich sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 48
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har Polar FT40 og bruker polarpersonaltrainer. Funker bra Det er ingen nødvendighet for å trene nei, men for meg er det ekstra motivasjon å se fremgangen

Gammel 12-01-12, 17:11   #12
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

Jeg har hatt polar ft60 lenge, oppgraderte til rcx5 i julen med gps. Og jeg bruker polarpersonaltrainer. Synes det gir super motivasjon, og det er utrolig lett å følge fremgangen på trening.

Ellers må jeg si meg enig med langaard, man trenger ikke alt fancy duppeditter for å trene...( selv om et er gøy med de )

Hehe, nå var jo ikke dette en tråd om fancy ditten og datten heller, men om dere bruker polarpersonaltrainer.com og om det hadde vært interessant å publisere resultatene her inne som treningstråd istedetfor å skrive intetsigende om antall minutter man har gjort etellerannet

Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 23:43   #13
siljesfremgang
Medlem

siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Hehe, nå var jo ikke dette en tråd om fancy ditten og datten heller, men om dere bruker polarpersonaltrainer.com og om det hadde vært interessant å publisere resultatene her inne som treningstråd istedetfor å skrive intetsigende om antall minutter man har gjort etellerannet

Åååhhh, skjønte ikke det ut i fra første innlegget.. Men super ide det..

siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:49   #14
Buddhamaya
Nytt Medlem

Buddhamaya sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Buddhamaya er på en erverdig vei

Hela!!
Jeg har også pulsklokke, men ikke polar. Dessverre, ellers så hadde jeg slått meg med her.
Ville bare si at det er utrolig motiverende når man følger med på den. Nå måtte ikke jeg ha den (fikk den), men den har vist seg å være en fantastisk avlednings manøvering for min del. Jeg har hatt trenings vegring i mange år. Nå får jeg lyst til å jogge for å se hvilken puls jeg har og hvor mye jeg kan sykle, jogge, danse osv.... Utrolig mye moro med den klokka!

Dvs altså si; Uansett økonomi, hvis dette er det som skal til for å få bedre helse, så gå for den;-) (Men så er jeg nyfrelst da... Får se om noen måneder)

Buddhamaya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 02:01   #15
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

Var du fornøyd med Ft60? Har kjøpt en slik til kona i bursdagsgave. Har en løpesensor fra før så da trenger hun ikke gps. Polar sin Gps er forresten mer unøyaktig enn løpesensoren. Forutsatt at sensoren er kalibrert. Jeg slutta bruke gps til min Rs800cx da fotsensoren S3 er mer nøyaktig og jeg får frekvens også med den... Er du fornøyd med Rcx5? Vurderte den til kona, men hun ville ha en noe mer "feminin" klolke, så da ble det FT60 istedet. Men Rcx5 måler jo pulsen under vann og det er kjekt for en triathlet...

Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 09:50   #16
siljesfremgang
Medlem

Var du fornøyd med Ft60? Har kjøpt en slik til kona i bursdagsgave. Har en løpesensor fra før så da trenger hun ikke gps. Polar sin Gps er forresten mer unøyaktig enn løpesensoren. Forutsatt at sensoren er kalibrert. Jeg slutta bruke gps til min Rs800cx da fotsensoren S3 er mer nøyaktig og jeg får frekvens også med den... Er du fornøyd med Rcx5? Vurderte den til kona, men hun ville ha en noe mer "feminin" klolke, så da ble det FT60 istedet. Men Rcx5 måler jo pulsen under vann og det er kjekt for en triathlet...

Var veldig fornøyd med ft60 så den blir nok din fru happy med.
Men jeg personlig liker rcx5 bedre da man kan lese av en graf fra treningen og ikke minst at den klarer å lese pulsen på 30 meters dyp når jeg dykker.
Hadde det ikke vært for de to funksjonene så hadde jeg ikke bytta...

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan du anbefale en Polar pulsklokke for menn? Victory Trening 6 13-12-11 21:34
Fikk Polar pulsklokke i gave benam Trening 7 02-01-09 20:38
Kan man lage disse polar brødene med CF? geysirland Ketolysekuren 7 09-08-07 01:13
Tror ikke jeg fikk helt ordentlig til Ziggy sine polar-lapper Tette80 Ketolysekuren 11 25-04-07 12:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.