Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Kvalm og syk, mattips?Hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Kvalm og syk, mattips?Jeg ville nok ikke tenkt så mye på fettkvoter osv akkurat mens jeg var syk med magesjau. Lag deg noe friskt som ikke virker kvalmende, og pass på å drikke nok, så kan du heller rette opp hvor energiprosentene kommer fra om noen dager, er mitt råd. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalm og syk, mattips?Når jeg er sånn kvalm og "tømt" frister det heller ikke så mye med mat, selv om sulten gnager - jeg pleier å prioritere væske og salt, så det blir ofte bare vann/mineralvann og salte nøtter.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Kvalm og syk, mattips?Tror jeg skal prøve å kjøpe meg både nøtter og lavkarbobrød jeg da. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mattips, men er på strengere diett en lavkarbo er ... Noen som kan hjelpe? | Ishwanvile | Generell ernæringsdebatt | 29 | 02-10-11 17:02 |
Mattips i Italia? | solamito | Lavkarbo generelt | 12 | 04-04-11 09:25 |
Mattips | ladybug85 | Eurodiett | 3 | 18-12-09 21:29 |
Enkelt og godt mattips! | solsikke | Ketolysekuren | 7 | 12-04-09 18:06 |
Mattips? | m19 | Ketolysekuren | 26 | 27-06-08 20:30 |