Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Ut og inn av ketose - mindre effektiv vektnedgang?Ja, lurer rett og slett på om det blir vanskeligere å gå ned i vekt hvis man tidligere har gått ut og inn av ketose veldig mye? Det var en tid tilbake hvor jeg gjorde nettopp dette.. Nå har jeg vært streng siden nyttår og bare spist helt rent, likevel har jeg ikke tatt av mer enn et par kg i vannvekt og ikke et gram mer.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse?
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Ut og inn av ketose - mindre effektiv vektnedgang?Bump? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ut og inn av ketose - mindre effektiv vektnedgang?Det virker som at folk har best effekt av Ketose den første gangen. Det gjelder helt sikkert ikke alle.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ut og inn av ketose - mindre effektiv vektnedgang?I ketolyseboka sier Torkil at det er viktig å holde seg strengt til reglene og at man ikke går like effektivt ned om man slutter og begynner igjen. De fleste med lang historie med slanking bak seg kan nok underskrive på at den første gangen de slanket seg gikk de ned mye fort mens ved neste forsøk gikk det meget tregere.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er man garantert vektnedgang når man er i ketose? | Budeiea995 | Lavkarbo generelt | 21 | 15-06-11 12:57 |
Ketose og vektnedgang? | ah71 | Spørsmål og svar | 2 | 31-01-11 21:23 |
Ketose, hva er normal vektnedgang? | Kebabslasken | Spørsmål og svar | 9 | 10-09-10 09:47 |
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? | Kristina S | Ketolysekuren | 4 | 05-06-09 16:58 |
Ketose og vektnedgang | Strutsen | Spørsmål og svar | 16 | 04-12-05 23:17 |