Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
![]() ![]() |
Bivirkninger ved for lite karbsJeg har nå gått ca 2 uker på lavkarb, det vil si rundt 20-50 gram karbs pr dag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bivirkninger ved for lite karbs.Antakeligvis så vipper du mellom "sterk" ketose og "ikke-så-sterk" ketose, om man kan kalle det det.. Det kan hende det er litt slitsomt for kroppen.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bivirkninger ved for lite karbs.Siden du har hoppet over måltider kan det også kanskje skyldes at du rett og slett har fått i deg for lite energi. Tror ikke det er helt uvanlig å bli uvel og slapp hvis man spiser for lite. Hvis det er tilfelle, har det kanskje ikke noe med antall karber og gjøre, men mangel på kalorier/energi.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bivirkninger ved for lite karbs.Om du erstattet karbohydratene med mer fett eller protein enn du er vant til kan det være det, men det kan være som du sier, for lite grønnsaker også. Prøv bare å spis balansert og drikk nok, så går det sikkert bedre. Om du spiste protein uten fett til kan det kanskje være greia også.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
![]() ![]() |
Sv: Bivirkninger ved for lite karbs.Tusen takk for gode svar, kan være en lett blanding mellom de fleste av tingene ja.. =) Må bare passe på å få i meg nok mat.. ( noe som kan av og til være vanskelig med så lavt karb inntakk, for har ikke spesiell sultfølelse.. ) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Bivirkninger? | Husmusa | Generell diskusjon | 18 | 15-01-11 00:03 |
Tacosaus med lite karbs | Paddå | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 19-08-10 17:36 |
Spiser riktig mengde karbs men lite fett | Guffen | Ketolysekuren | 11 | 27-02-08 14:07 |
Hvor finner jeg proteinpulver med lite karbs? | Tuttan | Lavkarbo generelt | 6 | 04-07-07 20:49 |
Lavt stoffskifte med for lite karbs?? | Chumpsy | Lavkarbo generelt | 4 | 06-08-05 16:24 |