Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oppskrifter for hybelkjøkkenJeg begynner, i likhet med Matgal, å bli litt matlei. Hovedsaklig fordi jeg lager så lite mat. Det er masse oppskrifter her inne som høres kjempedeilige ut, men som jeg kvier meg for å sette i gang med på mitt lille hybelkjøkken. Jeg har bare en hybelkomfyr med to kokeplater og en halvdårlig stekeovn, og ikke engang en ordentlig kjøkkenbenk. Å begynne å bake brød når jeg har så begrensede ressurser høres ut som et uoverkommelig prosjekt. Jeg har ikke engang en stavmixer (må kjøpe det, men har dårlig råd).Noen råd til retter jeg kan lage på miniminiminikjøkkenet mitt? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Heisann!
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Hmm..ville hjulpet litt om jeg hadde så mye som en kvadratcentimeter kjøkkenbenk. Vel..får bruke gulvet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Espelids oppskrifter | smosje | South Beach | 8 | 22-12-04 07:48 |
En liten bønn vedr. oppskrifter .... | Felix | Oppskrifter | 7 | 29-11-04 17:13 |
Etterlyser brødoppskrift, og tipser om andre oppskrifter | aveline | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 7 | 24-11-04 10:13 |
Søtsaker og oppskrifter... | Kanel | Generell diskusjon | 14 | 13-11-04 11:32 |
"Oversette" oppskrifter til lavkarbo | Marianne | Oppskrifter | 4 | 20-10-04 16:57 |