Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
![]() |
Skal ut i kveld og trenger ideerJa i kveld skal jeg endelig ut, nå er det lenge siden sist. Jeg skal på hall fest så det blir ikke bytur. Saken er den at jeg vet at i denne hallen blir det servert øl, cider og vin. Jeg tror jeg bør holde meg til vin der nede selv om jeg ikke vet sukkerinnholdet i denne. Er dere enig i det? Så kommer det til timene før, da har jeg tilgjengelig vin med lavt sukkerinnhold, aas LITE øl, ren sprit med sprite zero og evt vikingfjord lavkarbo. Jeg liker alt dette, men hva ville dere valgt er rett og slett spørsmålet? Jeg har holdt på med lavkarbo siden 1 januar og har gått ned 15 kg. Er nok fortsatt i ketose for det meste, litt inn og ut men mest i ketose tror jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal ut i kveld og trenger ideerHadde holdt meg til vin |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal ut i kveld og trenger ideer
Jeg også
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trenger ideer til blendingsgardiner | Maika | Generell diskusjon | 2 | 07-11-09 18:56 |
Når skal jeg veie meg, morgen/kveld? | Lisekir | Spørsmål og svar | 2 | 03-04-08 12:25 |
Farge på stix i går kveld, men ikke i kveld ...? | Gladys | Spørsmål og svar | 13 | 29-03-08 20:45 |
Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !! | Kokosbolla :o) | Ketolysekuren | 15 | 08-07-07 14:01 |