Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vanskelig å si om jeg er litt eller moderat aktiv som diett.no spør omHva tenker du er litt og moderat? Skulle ønnske man kunne svare en mellomting. Jeg trener styrke 3 dager i uka, går 80 min dgl, sitter mye fra ettermiddagen av og utover kvelden men står for det meste på dagen og gjør noe fysisk som ikke er spesielt hardt.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vanskelig å si om jeg er litt eller moderat aktiv som diett.no spør om.Hva er du ute etter å finne ut da? Regne ut kaloriforbruket ditt? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Sv: Vanskelig å si om jeg er litt eller moderat aktiv som diett.no spør om.ja. å sjekke med andre utregningsteder er lurt. takk. Har du flere?
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 35
![]() |
Sv: Vanskelig å si om jeg er litt eller moderat aktiv som diett.no spør om.Hvis jeg er usikker pleier jeg alltid å gå for det alternativet som er minst aktivt, fordi det er mer typisk for mennesker å overvurdere våres eget aktivitetsnivå enn omvendt.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Vanskelig å si om jeg er litt eller moderat aktiv som diett.no spør omja, jeg er nok en mellomting så jeg har sett på begge alternativer og tenkt sannheten er nærmest midt imellom og har satt opp litt aktiv, ja
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Meg eller en feil på diett.no? | EliseCerise | Spørsmål og svar | 5 | 13-02-12 12:22 |
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? | TreningsFrøkna | Mer enn 30 kg overvekt | 10 | 07-02-11 18:49 |
Blir litt tatt av en eller annen vind ... Eller? | Karin | Generell diskusjon | 1 | 25-04-09 01:06 |
Hvilken diett ved aktiv trening? | Smiline | Spørsmål og svar | 8 | 04-03-08 20:20 |
Fedon"diett" eller Atkins diett? | haukhe | Spørsmål og svar | 2 | 01-11-07 21:40 |