Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
![]() Kake fra funksjonellmatNoen som bruker denne her? Syns denne gir litt vell mye karbo jeg. Men i et lite stk så er jo ikke det så veldig ille da men lett å spise litt mer når den er så god. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kake fra funksjonellmatHovedingrediensen i kaka er hvetemel, da er den ikke lavkarbo for meg, for poenget er jo å kutte hvetemel, som har veldig høy gi. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kake fra funksjonellmatJeg laget den i går kveld. Var utrolig god. Men ja den inneholder hvetemel. Men vet ikke hvor mye for det står 'litt'. Men uansett så kommer jeg til å bruke denne til store dager der jeg trenger noe godt. Er jo ikke store stykket man trenger til en kopp kaffe. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kake fra funksjonellmatJeg har laget denne en gang og syntes den var helt herlig!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sjokoladekaken fra Funksjonellmat | Jabba | Generell diskusjon | 2 | 07-09-12 21:10 |
Sukrin+ Nytt produkt fra Funksjonellmat | Jabba | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 4 | 28-03-12 19:59 |
Lavkarbobrød fra funksjonellmat - For godt til å være sant? | Marella77 | Lavkarbo generelt | 29 | 05-11-11 00:13 |
Sjokoladekake fra funksjonellmat.no | Mona_K | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 0 | 05-04-11 15:31 |