Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som har erfaring med Cocosa sukker?Fruen kjøpte en pakke med Cocosa sukker i går, da hun var blitt anbefalt denne til lavkarbobakst da den gir mer samme effekt på bakverket som vanlig sukker. Dyrt da, 120,- for en pose. Men når jeg leser på pakken så har den 100 g karbo pr 100 gram, og ca 400kcal. Brukes 1 til 1 som vanlig sukker. Riktignok lav glykemisk indeks for de som liker sånn. Men er dette noe som det er naturlig å bruke på lavkarbo? Kanskje jeg bare burde bruke den som smakstilsetning? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Noen som har erfaring med Cocosa sukker?Kokossukker er palmesukker. Skjønner ikke hvorfor hun anbefaler det til lavkarbobakst? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Cocosa sukker?Ja, jeg skjønte ikke helt den der! Får bytte den i et glass vanlig Cocosa i stedet! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som har erfaring med Sesamin? | Nessimelle | Kosttilskudd | 1 | 30-11-09 10:31 |
Noen som har erfaring med wii fit? | Håp_80 | Trening | 11 | 14-01-09 12:46 |
Nå har jeg lest litt om MCT-olje og cocosa her. Er det noen som har erfaring? | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 17 | 29-09-07 18:07 |
Noen som har erfaring med stor bil? | RAGNA | Generell diskusjon | 8 | 23-04-05 12:13 |