Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Ellipsemaskin

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-07-12, 11:11   #1
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Ellipsemaskin

Har jeg. Og jeg er oppe i 2 mil på rundt timen med moderat motstand (en av de ferdige programmene). Jeg lurer på å prøve meg på jogging ute. Har alltid hatt lyst. Kan disse to formene for trim sammenlignes? Kan jeg forvente å komme lenger enn til postkassa?

Tanken å melde meg inn i OsloMaraton og prøve meg på halvmaraton er fristende som mål. Kanskje ikke før til neste år men... æsj skullle ønske jeg hadde noen til å trene meg opp og dra meg ut.

Har forresten rundt 5 mil bak meg på maskinen siste 4 dagene...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 11:30   #2
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Ellipsemaskin

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Har jeg. Og jeg er oppe i 2 mil på rundt timen med moderat motstand (en av de ferdige programmene). Jeg lurer på å prøve meg på jogging ute. Har alltid hatt lyst. Kan disse to formene for trim sammenlignes? Kan jeg forvente å komme lenger enn til postkassa?

Tanken å melde meg inn i OsloMaraton og prøve meg på halvmaraton er fristende som mål. Kanskje ikke før til neste år men... æsj skullle ønske jeg hadde noen til å trene meg opp og dra meg ut.

Har forresten rundt 5 mil bak meg på maskinen siste 4 dagene...

Hei Okie
Det er veldig morsomt å løpe når man kommer igang og det er en veldig effektiv form for mosjon.All trening fra før vil hjelpe deg,men ta det med ro.løp litt og gå litt,finn en liten bakke,eller en som er passe til formen,løp opp å gå ned .eller løp og gå annen hver lykte stolpe el.
Jeg løper med et program som heter Nike +GPS på telefon det er veldig morsomt,oppmuntrende,med musikk og holder rede på hvor langt og hvor fort osv.Veldig gøy.
Masse lykke til og husk gode sko,veldig viktig

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 15:06   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ellipsemaskin

Jeg synes overhodet ikke ellipse og løping kan sammenlignes. Løping er en egen kunst som man må utøve for å bli god på. Det er liksom mer enn bare utholdenhet som spiller inn. Du kjører vel en blanding av intervaltrening og langkjøring?

Det er vel bare til å kaste seg i det. Ut og løp, på et snill underlag, med gode løpesko.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trimsykkel/ ellipsemaskin mamma_møø Trening 2 26-03-12 13:00
Tredemølle og ellipsemaskin ... Nike Trening 9 23-09-09 09:41
Crosstrainer/ellipsemaskin? beapia79 Trening 13 11-12-08 07:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no