Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Til dere som har gått opp igjenTil dere som har gått opp igjen. Jeg har som sagt hatt litt av noen utfordringer i det siste. Deriblant mistet pappaen min. Jeg hadde planlagt sprekk i mai. Men i hele juni så har jeg vært litt mindre nøye, og nå har jeg gitt blaffen. Men nå har jeg begynt å snu igjen men er i tvil om hva jeg skal gjøre. Skal jeg bare kutte ned og tenke kalorier eller skal jeg gå rett på ketolyse? Noen sier at man går ikke ned andre gangen på ketolyse? Stemmer det? Jeg heller litt for den varianten da jeg har et sug som ikke ligner grisen. Og da slipper jeg jo å være fysen og ha det vanvittige suget. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som har gått opp igjenMan går ned andre gangen også, og tredje, og fjerde..........
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Til dere som har gått opp igjenSom Kitt skriver noen går ned andre ikke etter flere omganger i ketose. Hvorfor er nok individuelt, men min teori (som ihvertfall gjelder meg selv) er at det litt blir litt mer enn man tror av en del ting andre/tredje/fjerde.... omgangen for nå "kan man", man "vet" hvor mye man "tåler" osv osv. Det fører lett til at man kanskje får formye/lite fett, for mye/lite kh, for mye/lite kalorier, for mange partystoppere mm. En annen ting kan være at kroppen nå "kjenner" ketosetilstanden og dermed ikke slipper kilo like lett, men er man disiplinert nok går det nok.
Easy isn't always simple ![]() Keep an open mind, but not so open that your brain falls out ![]() ![]() Sist redigert av Lillemy71 : 28-07-12 kl 10:55. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Til dere som har gått opp igjenDet funker selv etter 6-7 langvarige sprekker.. Jeg har sannsynligvis gått ned 60kg jeg, problemet er at det er de "samme!" 15-20 hele tiden. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Sv: Til dere som har gått opp igjenJeg synes du skal gjøre det som passer for deg.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som har gått opp igjenJeg sliter med det samme som deg, har falt ut og lurer på hvordan saken skal angripes... Nå faller jeg ofte ut, for så vidt, men har det så utrolig mye bedre på lavkarbo at jeg ikke forstår hvorfor jeg ikke kan holde meg der. På vanlig mat er jeg i praksis spiseforstyrra og en overspiser, det er forferdelig slisomt og vondt og skamfullt. På lavkarbo er jeg helt fin! Så hvorfor skal det være så vanskelig??
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som har gått opp igjenTusen tusen takk til hver og en av dere som svarte her. Takket være dere så er jeg nå i gang igjen. Har enda ikke møtt på noen problem. Viljen har kommet tilbake tror jeg hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Sv: Til dere som har gått opp igjen
Masse lykke til |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 38
![]() |
Sv: Til dere som har gått opp igjenHei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkrabo
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som har gått opp igjenNår man går opp og ned de samme kiloene utallige ganger pga man har lange perioder med "sprekk", så kan vel ikke dette kalles livsstilsendring,men slankekur. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
![]() ![]() ![]() |
Det var ikke ment som kritikk og det var ikke spesielt myntet på deg. Jeg bare konstanterer at det ikke er lett å holde vekta og at også lavkarbo er en slankekur så vel som livsstilsendring. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere som har gått ned mye ... | GKS | Generell diskusjon | 10 | 21-12-10 09:33 |
Dere som har gått ned en del | Lillemeg1 | Ketolysekuren | 19 | 07-08-10 09:29 |
Dere som har gått ned MYE ... | marithja | Mer enn 30 kg overvekt | 7 | 19-09-09 11:51 |
Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå? | geysirland | Ketolysekuren | 56 | 15-07-09 00:04 |
Dere som har gått ned mer enn 30 kg | Anitra | Mer enn 30 kg overvekt | 31 | 07-12-08 21:31 |