Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Mellommåltider Har du gode tips til lavkarbo-mellommåltider? Her er plassen å dele dem med andre. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
19-08-12, 01:57 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2012
|
Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tipsDette har sikkert mange laget før, men jeg leste om noe lignende så jeg improviserte litt, og resultatet ble slående godt! Så følte jeg måtte dele det |
Min kostholdsfilosofi: Nybegynner, lavkarbo |
19-08-12, 02:31 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
|
Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt tipsMin variant som jeg har dilla på:
|
Min kostholdsfilosofi: Litt på leit |
19-08-12, 09:14 | #3 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
|
Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt tipsEller rett og slett kun tyrkisk yoghurt og bær m/ et dryss salte gresskarkjerner. |
Min kostholdsfilosofi: 1 |
20-08-12, 22:27 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
|
Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tipsJeg har pleid å tine bær i microen, eventuelt kjele, og rørt bæra og sausen som følger med godt inni yoghurten sammen med en god dæsj fløte! Yummi! Kan sikkert fryses ned også |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen |
20-08-12, 23:59 | #5 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
|
Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tipsMin variant for tiden: gresk yoghurt med bringebær,litt stevia vanilje og en stor ss Chiafrø blandet ut i litt varmt vann og så blande det i yoghurten når det har stått å svelle litt. Blir deilig og fluffy! |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF |
22-08-12, 07:01 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
|
Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tipsTyrkisk yoghurt har litt for mye kh og litt for lite fett synes jeg, så jeg tar alltid i en god dæsj kremfløte - gjerne pisket hvis jeg har tid. Men ellers er det bare å smaksette med det man liker. Jeg synes det smaker veldig godt med konsentrert fun light eple/pære og masse ceylon-kanel. Det blir nesten som grøt. Ellers er jeg også glad i å bruke smaksatt proteinpulver, nøtter, bær, vanilje, smaksatt stevia, fun light eller sukkerfri sirup. |
Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC |
22-08-12, 17:14 | #7 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
|
Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tipsNam tyrkiskg youghurt Alt en kan bruke det til.
24-08-12, 09:52 | #8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 46
|
Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tipsTyrkisk yoghurt er knallgodt. Bruker det mye til barna. Søk på prinsesseyoghurt - lagde den mye en stund, tyrkisk yoghurt blandet med vispet kremfløte pluss bær, nøtter. Blir veldig luftig og god. Nå er det mest kun yoghurt med hjemmelaget müsli som er i vinden, alt har sine perioder virker det som.
bringebær, mellommåltid, tyrkiskyoghurt |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Tyrkisk yoghurt? | hansolo | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 5 | 29-05-12 21:24 |
Tyrkisk yoghurt vs gresk yoghurt | Imp | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 20 | 07-01-12 10:02 |
Tyrkisk yoghurt? | Frk Cornelia | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 2 | 19-07-11 20:00 |
Tyrkisk yoghurt | Tufso86 | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 10 | 07-06-11 19:33 |
Tyrkisk yoghurt | Camz | Spørsmål og svar | 26 | 28-05-09 00:57 |