Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Hva spiser dere ute?Når dere er ute på farten ferie ol? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hva spiser dere ute?Det meste uten gluten... hvor mye ris/potet man skal spise er helt opp til hver enkelt. Ofte protein (kylling,m kjøtt, fisk, skalldyr) + salat eller grønnsaker, uten saus. Ber gjerne om smør i stedet.
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint Sist redigert av smgj : 02-10-12 kl 08:27. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hva spiser dere ute?Pleier å finne en kjøtt-eller fiskerett som ser grei ut, og bestiller den uten poteter/ris men med ekstra grønnsaker i stedet. Det pleier alltid å gå greit. Drikker som regel vann til, men skal jeg kose meg litt ekstra blir det gjerne et glass rødvin i tillegg. Man blir jo ganske vant til hva man bør spise eller ikke når man går på lavkarbo. Det aller greieste er jo buffet der man kan forsyne seg selv med det som er bra å spise. Jeg er ikke så panisk når det gjelder innhold i sauser etc når jeg spiser ute, det er tross alt ikke noe man gjør hver dag. Men det er mye god mat å få på restaurant, også for en lavkarber... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hva spiser dere ute?Jeg gjør omtrent som Index ,velger en rett jeg har lyst på og ber dem ta bort det jeg ikke kan spise og legge på mere grønnsaker.Eventuelt bestille ekstra grønnsaker ved siden av .Noen ganger ber jeg om å få litt smør til. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvilke fettholdige matvarer spiser dere for å få i dere nok fett? | MiniMe74 | Lavkarbo generelt | 39 | 04-06-11 21:00 |
Dere som spiser 50-100 g karber, hva spiser dere? | sirib | Lavkarbo generelt | 11 | 07-05-11 12:54 |
Hvordan spiser dere dagene etter dere har drukket alkohol? | Cilie. | Ketolysekuren | 3 | 28-08-10 12:26 |
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? | beate | Lavkarbo generelt | 13 | 28-02-10 19:06 |
Hva spiser dere når dere skal kose dere? | Lisekir | Dr Lindbergs | 11 | 24-04-08 09:08 |