Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Da er jeg straks igang :)

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-03-04, 20:13   #1
Anitra
Seniormedlem

Anitra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Da er jeg straks igang :)

Årsaken til at jeg har venta såpass lenge er rett og slett fordi det har vært rett før en ny lønning. Og da er ikke økonomien den beste..... Og vitaminer og tilskudd koster sine kroner. Men torsdag er jeg i gang. Og det skal bli spennende, for jeg skal gå nattvakt på jobben, og så kjøre mine barn til min mor som skal passe dem en times biltur unna mens jeg sover litt på dagtid.

Og nattvakt skal jeg ha t.o.m natt til mandag. Det kommer til å gå mye vann...Er det noen av dere som har erfaringer med nattvakt og Atkins? Og til tirsdag har mannen bursdag, så da skal jeg bake kake uten å smake på den selv!!! Noe godt jeg kan lage til meg???

Wish me luck Jeg gleder meg innmari. Begynner på dagbok til torsdag, med vekt

Snakkas

Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-04, 20:17   #2
ayliah
Medlem

ayliah sin avatar

Hvor: norway
Alder: 50
ayliah er ny på veien

hei på deg;O)

I will wish you good luck!! Dette kommer til å gå så bra så..det er masse deilig mat på atkins vet du---tihi
Hva med å prøve denne decadent chocolate cake som det er oppskrift på her inne...og bruke vanlig kremfløte på??Sikkert godt..høres godt ut..men jeg har ikke smakt den.... Skal bake den nå faktisk...

Vi snakkes ja...skal bli gøy å følge deg Anitra

Gammel 09-03-04, 20:24   #3
Anitra
Seniormedlem

Anitra sin avatar

Takk for oppmuntring Det hjelper i forhold til de negative kommentarene jeg allerede har fått

Men jeg bryr meg ikke, og er fast bestemt på å klare dette her
Forresten..sånne stix..kjøper jeg bare de på apoteket???

Gammel 09-03-04, 20:43   #4
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

hei og velkommen

ja du får kjøpt dem på apoteket, de heter KETOSTIX

lykke til!!!

Gammel 10-03-04, 09:22   #5
ayliah
Medlem

ayliah sin avatar

Hvor: norway
Alder: 50
ayliah er ny på veien

hei igjen;O)

Hei igjen...jeg har brukt både KETOSTIX og en som heter KETO-DIABUR!Den sistnevnte måler også eventuelt sukker i urinen.Er ikkke en nødvendighet den siste,men de hadde ikke vanlige ketostix da jeg skulle kjøpe andre gang!Og den er litt dyrere

Gammel 10-03-04, 10:35   #6
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg har erfaring med nattarbeid, etter at jeg begynte med Atkins er nattarbeid blitt en lek. Det er mye lettere å få , både før en skal på og om dagen. Og en er mye mer opplagt når en er på jobb. Gled deg.

Anitra virker kjent, har du vært på slankenett? Velkommen i klubben

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 17:10   #7
Anitra
Seniormedlem

Anitra sin avatar

Kristian: Ikke som jeg kan huske i farta, men skal ikke se bort fra det. Jeg var innom mye forskjellig for en tid tilbake.

Og i dag har jeg bestillt shoppingtur fra sandefjord til Strømstad 25 mars. Det er siste dagen min på introen Tenk å gå i tax free og ikke kunne kjøpe/spise bamsemums (Kjøpe kan jeg jo )DET er favoritt det Får heller fokusere på buksa jeg har planlagt å ha på meg på danmarkstur 11 april

Gammel 10-03-04, 18:31   #8
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Hei og velkommen. Håper du får liker din nye livsstilsendring og får flotte resultater.
Har hørt flere har hatt probl. med å få tak i Ketostix da forhandlerne har sluttet å føre dem. Det eneste apotekene rundt her fører av stix som kan måle ketoner i urinen er Keto Diabur stix. Gjør akkurat samme nytten men måler også sukker i urinen i tillegg.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 22:43   #9
Anitra
Seniormedlem

Anitra sin avatar

Tusen takk for tipset Carbokiller

Nå bor jo jeg i en liten by her på sørlandet, så jeg blir ikke overrasket om de ikke har ketostix Har notert ned

Begynner å få mange notater nå gitt

Gammel 11-03-04, 11:46   #10
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Hei anitra!Idag startskuddet går?Dette klarer du nok fint, og her finner du mange gode råd og tips.Har selv enn sønn på 3 år,og jeg bruker ikke ordet slanke mens han er tilstedet.Han pleier å spørre hvorfor jeg ikke spiser potet eller brød f.eks,svarer da at "mamma får vondt i magen av det",og den kjøper han,men nå er han en pjokk som alltid stiller tillegsspørsmålet-"hvorfor det?"
Det er bra å føre dagbok,da kan andre gi deg tips og råd og du selv kan følge med på utviklingen din.Er nok en flittigere bruker av dagbok på slankenett,jeg da .La kiloene renne av,mens du koser deg med god mat Lykke til!

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Startvansker med intro - jeg er så sulten! donjuanwannabe Induksjonen 16 04-03-04 11:32
Nå begynner jeg på Atkins intro igjen! donjuanwannabe Atkins kosthold 11 03-03-04 12:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.