Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2013
![]() |
Er kokosmelk et bedre alternativ enn fløte og andre meieriprodukter?Tenker først og fremst i forhold til vektnedgang, men også generelt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er kokosmelk et bedre alternativ enn fløte og andre meieriprodukter?Folk er så forskjellige, me svaret er ofte ja, mens for andre spiller det liten rolle. Mange som har nådd platåer har opplevd at vekten slipper taket når de dropper meierprodukter og da ofte går over til kokosmelk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er kokosmelk et bedre alternativ enn fløte og andre meieriprodukter?Tja... Noen opplever at fløte er vektbrems. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er dette en grei alternativ lavkarbofrokost når jeg er hos andre? | Kanskje | Spørsmål og svar | 25 | 06-06-12 14:10 |
[Dagbladet] Fett og fløte for bedre helse | camryn | Lavkarbo generelt | 14 | 25-10-10 20:04 |
Alternativ til brokkoli og andre grønnsaker | Guromor | Ketolysekuren | 31 | 23-05-10 19:53 |
Alternativ til fløte? | Sprudle | Lavkarbo generelt | 13 | 18-05-07 01:05 |