Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2013
![]() |
![]() Hvordan beholde vekten etter ketosen?Jeg forsøker meg på ketose og det fungerer bra. Jeg ønsker å gå over til et fedon gradvis kosthold etterhvert. Men hvordan beholder man den vekten man har gått ned til ved hjelp av ketose? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan beholde vekten etter ketosen?Helt seriøst, bryr du deg om noen kilo vann? Det er for mye fett på kroppen som er helsefarlig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvordan beholde vekten etter ketosen?Nei, jeg bryr meg vel ikke vann egentlig. Men om jeg ønsker å gå ned i vekt til 85 kg eller 80 kg så ønsker jeg å holde den vekten og den BMI en. Jeg tror jeg må ned i 80 ca for å ha en BMI som er under fedme. Så da ønsker jeg jo på en måte å holde den vekten jeg går ned vann eller ikke vann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Hvordan beholde vekten etter ketosen?Men kjære deg, drit i bmi`en om vannvekt gir deg høyere bmi, bmi er ikke så nøyaktig. og når du bekymrer deg for høyere bmi pga ekstra vann, da vil jeg si du trenger en runde med deg selv om hva som er sunt og ikke. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
Sv: Hvordan beholde vekten etter ketosen?
Matten din er veldig feil - heldigvis
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Takk for oppmuntrende svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Takk for svar. Bra jeg er dårlig i matte gitt |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Går vekten opp dagen etter trening? | lårannediskon | Trening | 8 | 12-10-11 16:29 |
Ut av ketosen etter feilkjøp | danielve | Lavkarbo generelt | 4 | 27-07-11 21:14 |
Hvordan virker ketosen? | sasiv | Lavkarbo generelt | 4 | 09-04-11 18:41 |
I dag starter jeg på igjen etter at hele ketosen gikk til h.... etter sykehusopphold. | Nitja | Ketolysekuren | 6 | 06-03-09 12:18 |
Har dere sjekket ketosen rett etter et måltid | marchus | Atkins kosthold | 1 | 25-03-06 19:28 |