Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2013
![]() |
![]() Hvordan kombinere ketolyse-diett med familiemedlem med PKU/Følling?Hei alle sammen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Alt med måte...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kombinere ketolyse-diett med familiemedlem med PKU/Følling?Nøyaktig hva spiser mannen din? Spiser han potet, pasta osv? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hvordan kombinere ketolyse-diett med familiemedlem med PKU/Følling?Det er vel i prinsipp slik vi har det i dag, at han kutter ut kjøtt og andre proteinholdige matvarer, mens vi andre spiser resten. Mannen min kan ikke spise kjøtt, fisk, fugl, egg, meierivarer, bakevarer, pasta osv. Dvs, har er i praksis vegetarianer/veganer. Han har eget brød (glutenfritt, er som oftest lave i proteininnhold også) og pasta. Middagene i helgene, fredag og lørdag, skeier han ut med både pizza, burger og annen proteinholdig mat, men er veldig streng ellers i ukedagene. I tillegg tar han medisinsk supplement tre ganger daglig så han får i seg det han ikke får gjennom kosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
![]() ![]() |
Sv: Hvordan kombinere ketolyse-diett med familiemedlem med PKU/Følling?
Underskriver på dette Sist redigert av Annala : 06-08-13 kl 17:11. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hvordan kombinere ketolyse-diett med familiemedlem med PKU/Følling?Takk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
Jeg har prøvd flere typer hjemmebakte lavkarbobrød og likte ingen av dem. På ketolyse kan du nok ikke spise lavkarbobrødet til Norgesbakeriene (Rimi / Ica), men det er veldig godt og inneholder bare 6,7 g kh pr. 100 g. Smaker som vanlig brød.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Det er ikke vanskeligere enn du gjør det til selv! Det er klart det er en omveltning, men du kommer fort inn i rutinen. Jeg steker opp nakkekoteletter og koker egg for tre-fire dager om gangen til lunch, så om morgenen lager jeg bare en kjapp salat og legger på en kotelett og et egg. Bruker også kyllinglår, kyllingbryst, karbonader etc som variasjon. Frokost har jeg aldri spist mye av, da blir det enten et eple eller litt naturell yoghurt med blåbær og Natreen søtning i. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kombinere Ketolyse kur og lav-karbobrød | Evigslank | Spørsmål og svar | 1 | 21-02-11 14:28 |
Hvordan kombinere? | Almyrida | Ketolysekuren | 8 | 30-12-09 20:19 |
Kombinere ketolyse kuren med nutrilett? | monki | Ketolysekuren | 8 | 10-04-07 09:49 |
Hvordan kombinere dere barn og "kurene"? | cozymum | Optimal Ernæring | 4 | 16-03-07 22:10 |