Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lav karbomat

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-06-05, 13:34   #1
Hyperion85
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Førde en liten by på vestlandet
Alder: 39
Hyperion85 er på en erverdig vei

Lav karbomat

Vet dere om noen norske butikker på internett som selger Lav karbo pasta med høyt protein innholdt.

lignende dette
http://www.bodybuilding.com/store/ket/fet.html

Hyperion85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: hmm Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 15:15   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har en del av Keto sine pastaprodukter (kjøpt inn i England). Men de smaker altså.....hm.... hvordan skal jeg forklare det da...... Forestill deg papp bløtet i vann. Det er det nærmeste jeg kommer. Hvis du vil ha dem, send meg en PM med adressa di, så sender jeg pakkene i posten !! Hadde det bare ikke vært for smaken...... Du hørtes ut som du var fornøyd med dine. Er du det ? har du kjøpt fra USA ? Kan jo hende amerikansk produsert smaker bedre enn engelsk produsert, selv om det er samme leverandør .. ?

Men jeg HAR funnet noen andre i England - smaker helt ok. Aberet er at de inneholder 34 gr karber pr 100 gram . Det er litt mye - men den smaker iallefall ekte pasta ! Den inneholder også 28,5 gr protein pr 100 gram.

Å glemte å si at det pr dato så vidt jeg vet ikke finnes norske lavkarbomat bestillingssider på nettet. Med unntak av www.ketolyse.no og www.drlindberg.no - utvalget er noe begrenset.... Men du kan bestille fra England da.... Det er litt lettere og raskere enn fra USA. Og siden det er innenfor EU/EØS er reglene for innførsel litt snillere også. Her er noen linker;

Lowcarb Mega store: http://www.lowcarbchocolate.co.uk/

Lowcarb Goodies: http://www.lowcarbgoodies.co.uk

Lowcarb guys: http://www.lowcarbguys.co.uk/

Feeling OK: http://www.feelingok.co.uk/locarbshop.asp (Produktene selges via andre leverandører som de ovenfor også...

Sist redigert av Nille : 13-06-05 kl 17:27.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 19:43   #3
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Lindbergpastaen er helt grei på smak iallefall....

Får du på helsekost, på CC mat etc. og på nett da..

Gammel 18-06-05, 22:07   #4
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Undvik lågkolhydratprodukter

Jag tycker själv att man ska undvika konstgjord mat, även om den har få kolhydrater. Vi är inte gjorda för att äta konstgjord mat.

När en ko äter gräs mår den bra. När den äter kadavermjöl får den galna kosjukan. När vi äter kött och fett mår vi bra. När vi äter konstgjord mat får vi galna fettsjukan.

Sten Sture Skaldeman

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
På epicurious kan du søke etter lav karbo oppskrifter cococococat Oppskrifter 2 21-01-05 19:49
Nydelie lav karb, lav kal pita brød Metalann Kake/dessert og snacks 1 17-11-04 17:43
Lav karbo produkter Nille Lavkarbo generelt 3 19-07-04 00:16

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.