Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Førde en liten by på vestlandet
Alder: 39
![]() |
Lav karbomatVet dere om noen norske butikker på internett som selger Lav karbo pasta med høyt protein innholdt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: hmm
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en del av Keto sine pastaprodukter (kjøpt inn i England). Men de smaker altså.....hm.... hvordan skal jeg forklare det da...... Forestill deg papp bløtet i vann. Det er det nærmeste jeg kommer. Hvis du vil ha dem, send meg en PM med adressa di, så sender jeg pakkene i posten !! Hadde det bare ikke vært for smaken...... Du hørtes ut som du var fornøyd med dine. Er du det ? har du kjøpt fra USA ? Kan jo hende amerikansk produsert smaker bedre enn engelsk produsert, selv om det er samme leverandør .. ?
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile Sist redigert av Nille : 13-06-05 kl 17:27. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lindbergpastaen er helt grei på smak iallefall....
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Undvik lågkolhydratprodukterJag tycker själv att man ska undvika konstgjord mat, även om den har få kolhydrater. Vi är inte gjorda för att äta konstgjord mat. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
På epicurious kan du søke etter lav karbo oppskrifter | cococococat | Oppskrifter | 2 | 21-01-05 19:49 |
Nydelie lav karb, lav kal pita brød | Metalann | Kake/dessert og snacks | 1 | 17-11-04 17:43 |
Lav karbo produkter | Nille | Lavkarbo generelt | 3 | 19-07-04 00:16 |