Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
10-02-14, 10:50 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
|
Amming og ketolyse?Nå må vekten ned! Har klart det før,å,klarer det nok igjen. 10kg er første mål. Jeg tenkte å bare spise generelt lavkarbo,men kjenner kroppen gåri ketose før jeg rekker å tenke meg om. Jeg ammer,men vesla er 8mnd og spiser jo mye annen mat å. Er det bare ved fullamming man burde unngå ketose? Eller burde jeg få i meg mer karber? Vil jo kun det beste for lillemor
11-02-14, 02:04 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 44
|
Sv: Amming og ketolyse?Jeg er i akkurat samme båt som deg. Ammer minstejenta på 7 måneder. Jeg har forsøkt å lese meg opp på det og har sett at det finnes delte meninger. Den generelle holdningen er at man ikke bør være i ketose mens man ammer, mens noen sier det ikke er skadelig. Det er en tråd om det på dette forumet blant annet. |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo |
11-02-14, 10:37 | #3 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
|
Sv: Amming og ketolyse?Jeg har ikke all verden med melk fra før,så om det blir mindre melk bekymrer meg ikke så veldig mye kjenner jeg. Veldig klar for å trappe ned. Foreløpig virker det ikke som om hun merker noe forskjell på smak. Tor hun liker ammingen mest for kosen sin del likevel..hehe. Jeg har lest det som er å lese om det,så kanskje jeg bare skal prøve meg frem. Fins nok ingen fasit. Vi fullammer i det minste ikke,og det tror jeg er viktig. Spiser alt vi spiser veslemor ihvertfall
11-02-14, 15:02 | #4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 44
|
Sv: Amming og ketolyse?Det er nok greit å bare prøve seg frem ja jeg er på 5 uka nå, og merker ingen forandring på Lillemor. Som din så får hun nok mesteparten av næringen sin fra andre måltider, men storkoser seg med pupp alikevel. Hun får 2 grøtmåltider, fruktmos og kanskje litt middag ( hun liker ikke middagsmat), samt 150 - 360ml mme hver dag i tillegg til mm. |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ketolyse og amming ... | KW87 | Spørsmål og svar | 5 | 05-01-10 08:15 |
Amming og ketolyse? | Bubbi | Generell diskusjon | 1 | 03-01-10 23:16 |
Ketolyse og amming | ismora | Ketolysekuren | 25 | 30-09-09 23:54 |
Ketolyse og amming | Wilma | Ketolysekuren | 15 | 10-05-09 16:52 |
Amming og ketolyse | Sossis | Ketolysekuren | 1 | 23-02-09 02:50 |