Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2014
Hvor: Fredrikstad
![]() |
![]() Vil ned i vekt fortest mulig!Hei er ny her på forumet, vil prøve lavkarbo etter alt jeg har lest om den..jeg har prøvd all slags dietter men endte opp med at jeg sprakk å spiste mer enn før |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2013
![]() |
Sv: Vil ned i vekt fortest mulig!hei du
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ned i vekt fortest mulig!
Hei og velkommen hit |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ned i vekt fortest mulig!Det er helt individuelt, og avhenger av så mange faktorer at det er så og si umulig å svare på. Det handler om alder, genetikk, helsetilstand, hvor lenge du har vært overvektig osv osv. Det er vanlig å si at en halvkilo i uka er optimalt, men det handler mer om hva som er ok for kroppen å gå ned mtp. både huden, og at hodet skal være med i prosessen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ned i vekt fortest mulig!Det er nok fordi du har det så travelt og blir drastisk at du ikke klarer å holde ut i lengden. Du bør heller sette opp et kosthold med lavkarbo du skal ha i laaang tid som vil få vekta ned over tid, sakte men sikkert. Benytt deg av matvarer du liker godt så det blir lekende lett. Og spis akkurat nok.
![]() |
![]() |
Emneord |
ned i vekt |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vekt som ikke viser vekt ... | NinaOp | Generell diskusjon | 18 | 28-02-12 22:07 |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
Ikke ned i vekt, men i cm, hvordan er det mulig? | Nynne | Lavkarbo generelt | 11 | 01-04-08 20:07 |
Er det mulig å | Smurfine | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 4 | 08-09-06 08:25 |