Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Helt utenfor tema: Hjelp til å finne frem på iphone

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-05-14, 00:22   #1
soriamoria
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: vestlandet
Alder: 47
soriamoria er på en erverdig vei

Helt utenfor tema: Hjelp til å finne frem på iphone

Hei! Jeg er mest vant til Samsung mobiler. Der er det en mappe som heter mine filer og under der blir alt mulig lagret av seg selv. Også en del som ikke burde bli lagret har jeg funnet ut. Holder på å slette ting der, og der går det greit. Er en del bilder sendt via viber som jeg har slettet fra viber samt galleri som jeg plutselig fant under mine filer.

En av vennene mine som jeg har sendt en del bilder til har iphone. Finnes det ei slik mappe der også? Hvordan skal hun finne frem til om disse bildene lagres automatisk på hennes mobil også?

soriamoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 18:53   #2
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Helt utenfor tema: Hjelp til å finne frem på iphone

Så langt som eg veit med min eigen iPhone 5s, så blir biletet liggande i det mediaet du sender til, om du sender melding, blir det liggande i melding, om du sender på facebook messenger blir det liggande der. Ein må aktivt velge sjølv å lagre det, og då legg det seg i biletemappa på telefonen.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 22:17   #3
sonim
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Helt utenfor tema: Hjelp til å finne frem på iphone

Opprinnelig lagt inn av soriamoria, her.

Hei! Jeg er mest vant til Samsung mobiler. Der er det en mappe som heter mine filer og under der blir alt mulig lagret av seg selv. Også en del som ikke burde bli lagret har jeg funnet ut. Holder på å slette ting der, og der går det greit. Er en del bilder sendt via viber som jeg har slettet fra viber samt galleri som jeg plutselig fant under mine filer.

En av vennene mine som jeg har sendt en del bilder til har iphone. Finnes det ei slik mappe der også? Hvordan skal hun finne frem til om disse bildene lagres automatisk på hennes mobil også?

Bilder sendt til iphone lagres kun i den app du har sendt det til. Akkurat som andrine sier. Bruker må selv bestemme om bildet skal lagres eller ikke. Bilder havner da i bilde appen. Antakelig derfor iphone er så fordømt enkelt, selv for bestemor 😃

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helt utenfor dette tema. men vil gjerne kjøpe festdrakt milla84 Generell diskusjon 8 19-05-12 22:25
Helt utenfor tema ... Frisør i Bergen? FrkMarge Generell diskusjon 9 20-10-11 13:00
Interiør og farger - helt utenfor tema Nooria Generell diskusjon 11 28-03-05 09:31
Heeelt utenfor tema.. Summer Generell diskusjon 11 04-09-04 15:18
Utenfor tema - hjelp til mailkontoer Outlook Mocca Generell diskusjon 8 14-03-04 11:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.