Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
02-04-18, 13:38 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2018
|
Hvilken retning anbefaler du som har pcos?Hei alle sammen! Jeg har pcos og begynner å slite med vekta, eller jeg har alltid vært overvektig, men er langt fra helseskadelig overvektig. Dette begynner nå å plage meg for den har begynt å øke betraktelig og jeg må gjøre noen grep. Jeg har hørt at oss med pcos har det bedre med å leve lavkarbo og trenger noen råd og kanskje noen solskinnshistorier. Hvor skal jeg starte 😱? |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert |
03-04-18, 17:02 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
|
Sv: Hvilken retning anbefaler du som har pcos?Prøv å kutte ut på de med mest karbohydrater, spise lavkarbo. Kutte ut rafinert sukker, mel, poteter, pasta, ris og brød. Jeg går selv på lavkarbo, først og fremst pga diabetesen (for å redusere syptomene) og for å få en mer regulert syklus. Nå vet jeg ikke helt med det siste, for jeg er usikkerpå om jeg har fått en bedre syklus. Det må jeg bare undersøke etterhver.
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvilken retning? | Dolsi | Lavkarbo generelt | 79 | 16-12-13 13:30 |
Hvilken retning? | Makronelle77 | Lavkarbo generelt | 4 | 21-11-11 15:10 |
hvilken retning? | hekas | Spørsmål og svar | 2 | 14-02-11 16:29 |
Ny og usikker på hvilken retning jeg tilhører.. | Mari :D | Spørsmål og svar | 1 | 31-01-11 17:29 |
Hvilken retning bør jeg ta? | Butterfly82 | Spørsmål og svar | 1 | 04-02-10 23:12 |