Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
20-05-18, 23:37 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2018
|
Nybegynner med mange spørsmålJeg startet opp på ketolysekuren for en uke siden. På torsdag var det jo nasjonaldagen og jeg kunne ikke unngå å skeie ut denne dagen, men har fint klart å hente meg inn igjen dagene etterpå. |
Min kostholdsfilosofi: LCHF |
22-05-18, 08:32 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
|
Sv: Nybegynner med mange spørsmålDu vil nok oppleve at det tar noen uker før energien kommer igjen på trening, og at kroppen reagerer "annerledes". Min erfaring er I alle fall at utholdenheten på lavkarbo er bedre, mens evnen til tempoendringer etc blir noe svakere. |
Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg |
22-05-18, 16:13 | #3 |
Juniormedlem
|
Sv: Nybegynner med mange spørsmålDa får jeg heller være litt tålmodig første ukene med tanke på treningen og vente til jeg kommer over kneika heller enn å oppjustere karbohydratinntaket per dag :-) |
23-05-18, 09:33 | #4 |
Seniormedlem
|
Sv: Nybegynner med mange spørsmålJa, det lønner seg å være litt tålmodig her. Du bør merke bedring allerede I løpet av den neste uken. De aller fleste opplever å få mer energi på lavkarbo, ikke mindre. Men kroppen må omstille seg først. |
24-05-18, 14:10 | #5 |
Juniormedlem
|
Sv: Nybegynner med mange spørsmålHva med det å telle kalorier? Noen erfaringer rundt dette? |
25-05-18, 12:55 | #6 |
Seniormedlem
|
Sv: Nybegynner med mange spørsmålI første omgang bør man ikke telle, endret kosthold gjør gjerne at man blir mett på færre kalorier helt av seg selv. Men om man ser det ikke fungerer over tid kan det jo lønne seg å følge litt med på dem. Overspising er fullt mulig også på lavkarbo. Men ikke like vanlig, stabilt blodsukker gjør at man unngår sug etter tomme kalorier... |
Emneord |
beregning, crossfit, kalorier, ketose, trening |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nybegynner med mange spørsmål | flusa | Spørsmål og svar | 3 | 19-06-13 16:03 |
NYbegynner spørsmål | Veslemor | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 1 | 01-11-10 21:39 |
Nybegynner-spørsmål .... | Flippy | Ketolysekuren | 3 | 18-04-10 14:57 |
Mange spørsmål fra en nybegynner | Fast-i-fisken | Ketolysekuren | 2 | 10-07-06 12:50 |
Nybegynner med spørsmål:) | nanban | Induksjonen | 2 | 13-10-05 00:25 |