Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Informasjon Informasjon fra administrasjonen. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
24-05-18, 14:34 | #1 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
|
Varsel om server-arbeidHei, dere som fortsatt er her. Takk! Lavkarbo.no er blitt 14 år og trenger en make-over for å kunne fortsette. Forumet skal flytte til en ny plattform under hoveddomenet www.lavkarbo.no. I den forbindelse så vil forsiden forandre seg fremover. Mye av aktiviteten som tidligere foregikk her har nå flyttet til diverse grupper på Facebook. Jeg håper at Lavkarbo.no på sikt kan fortsette å være en åpen, nyttig motvekt til Facebooks lukkede grupper. Kanskje spesielt for oss som ønsker litt anonymitet. I første omgang skal dagens løsning, innhold, og tilbud flyttes til ny plattform. Det blir HTTPS, det blir mobilvennlig, det blir enklere å ha oversikt over eget innhold, det blir enklere å følge med på andre, enkelt å slette personlige tråder og blogger, og du vil kunne slette brukeren din selv. Og så kommer det nye ting etterhvert. Når databasen flyttes vil inaktive brukerkontoer, og kontoer som venter på å bli slettet bli slettet. Innholdet i det åpne forumet flytter først. Dagens forum vil fungere frem til det nye er klart til bruk. Hvis du har lyst å gi økonomisk støtte til prosessen så kan du lese hvordan her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....28#post1540428 Hvis du jobber i et firma som ønsker å kjøpe annonser eller ønsker å sponse nye lavkarbo.no så ta kontakt her: http://forum.lavkarbo.no/sendmessage.php Hvis du er admin på et gammelt forum som er modent for en oppgradering, eller som du ønsker at skal gjenoppstå, send meg en PM!
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre". Sist redigert av HP : 24-05-18 kl 14:45. |
Min kostholdsfilosofi: Keto |
11-06-18, 12:49 | #2 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
|
Sv: Varsel om server-arbeidDa er forsiden flyttet til en ny plattform. Foreløpig er det bare matvaretabellen som er oppdatert.
11-06-18, 14:41 | #3 |
Tar i mot hjelp....
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
|
Sv: Varsel om server-arbeid
Så bra HP, at Forumet fortsetter. Gammel traver som jeg er...litt mndre aktiv enn tidligere, men er her😘
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP |
04-07-18, 14:55 | #4 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
|
Sv: Varsel om server-arbeidHei hei, og takk for at forumet lever! Jeg har vært borte lenge, og trenger oppfriskning av prinsippene. Gleder meg til å se den nye løsningen! |
Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. |
04-07-18, 15:59 | #5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Troms
Alder: 43
|
Sv: Varsel om server-arbeidFire år siden sist jeg var innlogget, ser jeg Men gøy å se at det fortsatt er aktivitet, selv om jeg oftest bare googler oppskrifter og derfor havner her. |
Min kostholdsfilosofi: Ketogen+ type maks 20 karber daglig |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Flytting til ny server i kveld (forumet lukkes kl 22:30) | HP | Informasjon | 6 | 27-01-12 23:53 |
Varsel om nedetid grunnet vedlikehold | HP | Informasjon | 1 | 24-06-08 22:14 |
Et Server Problem | Nille | Livets lyse side | 5 | 25-01-05 23:06 |