Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva er din definisjon....

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-05, 22:25   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hva er din definisjon....

....av en Geek?



Hilsen Lise som lurer på så mangt.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 22:31   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sånn som HP er, mener du?

  Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 22:33   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Sånn som HP er, mener du?

Ja, alle som har han på MSN skjønner hvorfor jeg spør...

Sitat:

GeekHP sier:
en som er opptatt med nerdeting
GeekHP sier:
som programmering og andre tekniske saker

Lise har en litt annen og negativ begrepsforståelse..

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 22:35   #4
Eponine
Juniormedlem
 
Eponine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Mellom7 fjell
Alder: 45
Innlegg: 14
Eponine er ny på veien

En av mannens fettere. Han er prototypen på geek i mitt hode. Uhyre smart, dårlige sosiale antenner....alt for korte bukser og slips.

Eponine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Interessert i Lindeberg Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 22:35   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Skal vi se...en nerd er en som er sånn som HP sier, mens en geek er enda lenger ute på viddene. Det er enda mer nedsettende, å kalle noen en geek.

  Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 22:35   #6
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

...som er opptatt med nerdeting som programmering og andre tekniske saker...

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 22:41   #7
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

*ler* Lise da... Skulle visst ikke ha tipsa dg om msn nicket til HP i går jg

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 22:43   #8
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mila

*ler* Lise da... Skulle visst ikke ha tipsa dg om msn nicket til HP i går jg

Skulle nok ikke det nei, hadde nok godt enda endel dager før Lise oppdaga det

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 22:45   #9
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Skulle nok ikke det nei, hadde nok godt enda endel dager før Lise oppdaga det

Veeeeeeldig lei for det HP...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 22:49   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Skulle nok ikke det nei, hadde nok godt enda endel dager før Lise oppdaga det

Liiiksom duh!

Jeg følger med jeg for tenk!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 02-09-05, 15:04   #11
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Jeg trodde også at geek og nerd var to forskjellige ting. Min definisjon er nok omtrent som Albertines.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-05, 16:21   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg er veldig enig med Eponine jeg:

Prototypen på geek: Uhyre smart, dårlige sosiale antenner....alt for korte bukser og slips.

+ tynn, hengslete, dårlig hud (sitter for mye inne foran PC'en og spiser pizza). Tjukke brilleglass. Ser ut som bestemoren hans kjøper klær til ham på SALG på Sparkjøp. Trenger å ta seg en tur til frisøren og hadde absolutt ikka hatt vondt av et besøk fra Homsepatruljen - Fab5 USA !!

Det æ'kke HP nei !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-09-05, 02:14   #13
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Mmm, ja - kjenner at jeg er enig litt der... Men da sier det nok likevel inni meg: Var det en geek? Eller var det en nerd?

Det med dårlige sosiale antenner er i alle fall et trekk - sannsynligvis et fellestrekk hos geek'er og nerd'er.

Noen jeg kjente en gang pleide si om folk at "han har sosial intelligens som en flodhest." Ikke noe vondt om flodhester, da... Men ellers er det vel et bra uttrykk, i alle fall for meg... Jeg ser veldig klart for meg hva det dreier seg om.

Men er en sånn en en geek eller en nerd? Jeg mener at nerder er intelligente bortsett fra sosialt, geeker er utilpass i verden og ikke nødvendigvis intelligente i det hele tatt.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skal du ha til middag i dag-tråden! smosje Middag 12196 16-03-15 23:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no