Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kvinner på randen

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-10-05, 23:40   #1
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Kvinner på randen

Har vært og sett på kvinner på randen tidligere i kveld, det var et helt fantastisk show , de er blitt mange hakk råere siden sist jeg så dem.

De har tydeligvis tilbrakt mye tid på treningssentre siden sist jeg så dem, for de var skikkelig veltrente og hadde tydeligvis fått masse inspirasjon til flere av sketsjene sine der.

synd at de har tenktå ta pause / gi seg.

Gammel 14-10-05, 00:36   #2
hede
Seniormedlem

hede sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 52
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Kvinner på randen

Veltrent ja... Så faktisk en av dem på Bit for Bit, Tone for Tone for noen fredager siden. Trent litt ja.

Er ikke så begeistret for dem. Har kanskje med det at de prater en bergensdialekt som jeg ikke er spesielt glad i. Masse Rrrrrrrrer!! (og det kommer fra en bergenser...)

Så litt når det gikk på NRK for noen år siden. Da var TAXIsketsjen en slager.

Får jeg anledning skal jeg ta anmeldelsen din til følge og gå å se dem.

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 14-10-05, 10:43   #3
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av hede

Er ikke så begeistret for dem

*sukk*

En mann etter min smak

*sukk*

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-10-05, 11:45   #4
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Veltrent ja... Så faktisk en av dem på Bit for Bit, Tone for Tone for noen fredager siden. Trent litt ja.

Er ikke så begeistret for dem. Har kanskje med det at de prater en bergensdialekt som jeg ikke er spesielt glad i. Masse Rrrrrrrrer!! (og det kommer fra en bergenser...)

hede

De er enormt mye bedre live enn på TV. Forrige gang jeg så dem så var taxi sjåførene høydepunktet, denne gangen er de ikke med. Har ikke sett noe på tv fra dette showet , det var bare rått.Lurer på om de var preget av å være i Nordnorge, for det var en ordbruk som ikke var typisk for kvinner på randen. og de er veltrente( spesielt hun mørke(ikke hun høye)) bla. holdt de et fantastisk høyt tempo gjennom hele forestillingen, nesten uten å bli svette.

Gammel 14-10-05, 16:01   #5
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

hede

Er de ikke fra sotra og snakker sotra dialekt da? eller er jeg helt på vilspor nå?

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
Hvis kvinner fikk bestemme.... Fedonisten Livets lyse side 7 25-11-04 13:54
Kvinner Begod Generell diskusjon 50 27-05-04 12:22

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.