Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2005
![]() |
Sukkerroefiber?Hei! Har store problemer med å finne ut hvor man får kjøpt inn forskjellige ting i Trondheim... Finner absolutt ikke sukkerroefiber. Har vært på fire forskjellige helsekostbutikker og på ultra uten hell... Noen som vet? Jeg vil lage det mye omtalte prinsesse-brødet! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkerroefiber?Jeg dro også rund i trondheim for å finne, men fant ikke. den eneste butikken jeg egentlig hadde igjenn å dra på var helios. på helsekosten mente de at det fantes der... viss ikke får du stikke innom en helsekostbutikk og spørre om de kan bestille det for deg (de har det på Levanger, tror det er "life" kjeden, så dersom du er på en life-butikk kan du få de til å ringe helsekosten på levanger og spørre hvor de har fått tak i det...) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2005
![]() |
Sv: Sukkerroefiber?Takk for svar! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Sv: Sukkerroefiber?
ja det er i allefall rart at de har det i lille levanger og ikke i trondheim... men få de til å ringe levangers helsekostbutikk du (den i håkon den godes gate) for de har i allefall, og da kan de høre hvor de har fått det fra... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkerroefiber?Endelig har Life butikken her funnet at en av leverandørene hun får fra kan skaffe dette, så no er mitt bestilt.
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Sv: Sukkerroefiber?Dersom helsekostbutikken ikke har sukkerroefiber, kan dere be dem om å ringe til Jonassen&co (spesialist på allergimat) de har sukkerroefiber som helsekostbutikken kan bestille. tlf nr til de er 32800424 det er sikkert bare å be de på helsekosten om å ringe og bestille for dere |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkerroefiber?Hvor i Sweden er det bra å handle sånt noe da? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Sukkerroefiber?Merkelig at ingen av de helsekostene hadde hørt om sukkerroefiber, da jeg jobbet i Life hadde vi hatt det inne i flere år. Vi bestilte det fra Vitalkost eller Helios, og merket var Jonassen.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkerroefiber?
Du får det på www.allergimat.no
![]() |
![]() |