Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-05, 09:50   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Har lest gjennom nesten alle Mat&Helse-bladene mine nå, der står det jo en hel del om OE og andre lignende kostholdsfilosofier.
Nå har jeg jo egentlig bestemt meg for å prøve dette ut, kanskje ikke slavisk men litt etter Skaldemans anbefalinger (orker ikke å pugge tall, holdt jeg på å si).

Idag har jeg spist en god frokost, som jeg tror er ganske bra:
2 speilegg stekt i masse meierismør, lagt oppå hverandre med ost og 2 tomatskiver mellom, 6 lange strimler stekt bacon og 0,5 liter vann.

Men så sitter jeg nå og drømmer om jule-nektarinene, og tenker "frukt er jo så sunt", men jeg vet jeg bør holde meg unna! Sitter og tenker på lavfett/høykarbokosthold der jeg kan "fråtse" i frukt. Men der kan jeg jo ikke spise masse deilig smør, rømme, fløte, kjøtt, ost osv.

Æsj, jeg trenger noen motivasjonsvibber for å klare dette her. Herregud, jeg MÅ jo klare det! Det er FRUKTEN som gjør det vanskeligst, og tanken på at den jo egentlig er sunn og spekket med vitaminer, jeg klarer ikke begrense meg om jeg først begynner! Poteter, pasta, ris og brød er INTET problem, det bryr jeg meg ikke særlig om.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 09:53   #2
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

>>>((((motivasjon))))<<<

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 09:55   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Jeg har masse motivasjon til deg jeg! Den ene dagen jeg har spist etter Jans anbefalinger har jeg spist masse mat, kost meg med krem og bær på kvelden, ikke vært sulten i det hele tatt, ikke hatt hodepine og vært blid og fornøyd. Og jeg ser lyst på dagen i dag. Er ikke det motiverende så vet ikke jeg! Og badevekta (som jeg bare MÅTTE gå på i dag) viser 1,9 kg mindre i dag...

  Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:08   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Så bra, Albertine!!
Tusen takk for vibber. Jeg SKAL klare dette!! JEG SKAL JEG SKAL JEG SKAL!!!!!!!!!!!!!
Herlighet da, mandarinene kan vel vike for pisket krem med bær, en masse gode fete desserter osv. Det er jo så mye godt. Mye bedre enn på kjedelige dietter som Grete Roede osv! :P

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:17   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Iset:Bruk frukten som beløsnning fremfor straff.
Istedet for å plage deg selv med at du ikke kan spise det, kan du istedet først og fremst som du gjør nå fokusere på atlt det gode du kan spise, også tenke at frukten ligger der fremme som en gulrot når du begynner å nå målene dine. Du skal ikke aldri mer spise frukt, bare en periode for å komme deg dit du skal.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:21   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Tusen takk for tips, Lise!! Kjempebra.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:24   #7
Ingebjørg
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 57
Innlegg: 9
Ingebjørg er ny på veien
Thumbs up

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Hei. Jeg er jo ny her og følger ingenting som noen andre kan tjene penger på. Så vet ikke om det kan motivere noe særlig . Jeg holder for øvrig på å kutte ut sukker mest mulig pga guttungen og det sliter jeg med. Pleier døyve alt "gruff" i søtsaker.

Min motivasjon til deg i dag er at dersom vekta ikke ikke går opp så har du gjort en kjempejobb!!! Vei deg en gang i uka samme tidspunkt og notér dette. De andre dagene er kun for nysgjerrighetens skyld. Se om du kan få tid til en halv time ute og sug til deg lyset. (Uansett om det regner så er det små sporer av lys som treffer deg og gjør deg godt.) Hold deg unna personer som får deg til å føle ubehag akkurat i dag. Akkurat i dag skal du ikke stille så mange andre krav til deg selv. NYT DAGEN!

Ingebjørg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Snuser på blodtypedietten og ayur veda Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:26   #8
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Frukt har alltid vært noe av det beste jeg kunne spise - men jeg vet at det er en av årsakene til at jeg fikk problemer med vekta (kunne spise masse masse - og det hjelper ikke at det er aldri så høyt innhold av vitaminer og mineraler, når sukkerinnholdet gjør at man kommer opp i trøbbel med fettlagring ). Har funnet ut at det er vel så mye LUKT som smak som er viktig for meg - jeg bruker mye eteriske oljer (f.eks. mandarin) som får spre vellukt i rommet, og føler at det gir meg et kick - uten at jeg lagrer fett.. Lykke til Iset, du klarer det - enig med Albertine -desserter med litt bær er et godt alternativ. Siden du i utgangspunktet er glad i fett, har du jo et ypperlig utgangspunkt! Mettheten man føler etter å ha spist mye fett er helt utrolig, i hvert fall for en som har følt seg konstant sulten på høykarbo/lavfett.....

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:30   #9
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Ingebjørg

Hei. Jeg er jo ny her og følger ingenting som noen andre kan tjene penger på. Så vet ikke om det kan motivere noe særlig

Ingen tjener penger på meg heller, men jeg er motivert.

Jeg skjønnte ikke helt hva du mente jeg...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:31   #10
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Hadde det som deg før jeg også, Iset...kunne spise over 1 kilo med mandariner uten noe som helst problem... og det mener jeg!

Nå savner jeg dem ikke i det hele tatt lengre...tenker mere på alle valnøttene, hasselnøttene, pistasjenøttene, macademianøttene, cashewnøttene, hjemmelagde kokosboller og ristede mandler som jeg kan kose meg med nå jeg... mmmm....

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:32   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Åh jeg er så glad jeg laget denne tråden!! Dere er så supre!!!

Det med eteriske oljer er jo genialt. Jeg har nesten alle oljene i Aqua Oleum-serien. Elsker sitrus-dufter, så jeg har både sitron, appelsin, blodappelsin, grapefrukt, mandarin og lime-olje.

Brenner faktisk ofte oljer i huset, i det siste har det gått mest i eukalyptus pga forkjølet barn og mor. Ellers brenner jeg ofte lavendel på kveldene så tulla skal bli trøtt.
Det virker faktisk! Drypper ofte noen dråper lavendel på hodeputen til vesla også, da sovner hun som et skudd.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:33   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Ingebjørg

Hei. Jeg er jo ny her og følger ingenting som noen andre kan tjene penger på. Så vet ikke om det kan motivere noe særlig .

Ikke jeg heller, egentlig. Dette går jo i ren mat, masse kjøtt, fisk, meieriprodukter, grønnsaker osv.

Ellers tusen takk for mange gode tips. Må absolutt komme meg mer ut i lys og frisk luft!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:35   #13
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Takk for at dere minnet meg på å brene oljer igjen! Jeg tror jeg lager en tråd om det jeg.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 10:37   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Jaa start en oljebrennertråd.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 11:29   #15
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

.tenker mere på alle valnøttene, hasselnøttene, pistasjenøttene, macademianøttene, cashewnøttene, hjemmelagde kokosboller og ristede mandler som jeg kan kose meg med nå jeg... mmmm....

Nå FORLANGER jeg at du legger ut noen flere oppskrifter snart!!!

  Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 11:31   #16
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Nå FORLANGER jeg at du legger ut noen flere oppskrifter snart!!!

Legger ut en om ristede, salte mandler på OE tråden nå jeg, Albertine...


Sist redigert av Ziggy : 01-11-05 kl 12:38.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 11:42   #17
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Sender over masse motivasjon!

Jeg har et lite tips, det funker for meg iallefall.
Bruk tid på maten du lager, gjør den lekker. Gled deg til å spise den. Dersom du har kjempe søt sug en dag, unn deg litt 86% sjokolade eller en pose med sukkerfritt godt!

jeg tror det er viktig å glede seg over maten. dersom du ikke kan glede deg over dietten/kostholdet ditt, tror jeg kanskje man skal prøve noe annet.

uannsett gled deg over at du er deg og at du har en super datter som er så heldig å får lavendel på hodeputa - luksus i mine øyne

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 22:37   #18
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Fett er best ingen protest

Sender litt motivasjon via telepati, snu antennene dine retning Kr.sand

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 22:39   #19
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Har du prøvd å lage delfiakake, fett og godt

Var oppskrift i mat og helse nettopp.

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 22:53   #20
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av 205gti16v

Har du prøvd å lage delfiakake, fett og godt

Var oppskrift i mat og helse nettopp.

Kan du legge den ut??? Har mista mi...og kunne ha tenkt meg å lage ei til helga...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 08:12   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Ja Mat & Helse har hatt den delfiakaka flere ganger, den ser dødsgod ut!
Jeg var overbevist om at jeg hadde lagt ut oppskriften her eller på andre fora, men jeg finner den ikke igjen.
Har jo bladene her, men gidder ikke å lete nå, skal gjøre det litt senere idag.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 08:21   #22
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ja Mat & Helse har hatt den delfiakaka flere ganger, den ser dødsgod ut!
Jeg var overbevist om at jeg hadde lagt ut oppskriften her eller på andre fora, men jeg finner den ikke igjen.
Har jo bladene her, men gidder ikke å lete nå, skal gjøre det litt senere idag.

OK...skal prøve å klare å vente til da....

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 10:40   #23
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Jeg så i innleggene mine at jeg lagde den Delfiakaka 23.8 etter at det hadde stått oppskrift i siste Mat og Helse....så det er i august nr....

Jeg brukte konjakktrukne aprikoser i stedenfor rosiner....Veldig god og mettende og kan fryses.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 10:53   #24
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Anne

Jeg så i innleggene mine at jeg lagde den Delfiakaka 23.8 etter at det hadde stått oppskrift i siste Mat og Helse....så det er i august nr....

Jeg brukte konjakktrukne aprikoser i stedenfor rosiner....Veldig god og mettende og kan fryses.

Oppskrift?

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 10:59   #25
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Benzo

Oppskrift?

Jeg er på jobb og har ikke oppskrift her, men det var en info til Iset om hvilket Mat og helse hun kunne lete i for å finne oppskriften... så den kommer nok ....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no