Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Stella McCartney for HM

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-11-05, 20:57   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Stella McCartney for HM

Stelle McCartney har designet noen klær for HM, slik Lagerfeld gjorde i fjor. Det er kun utvalg i enkelte butikker, men man kan shoppe online også.

www.hm.com

Gammel 09-11-05, 08:20   #2
vskr
Medlem

vskr sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
vskr er ny på veien

Sv: Stella McCartney for HM

Det er jo ikke hun som har designet dem, men hun har lånt bort navnet sitt til HM kolleksjonen.

Gammel 09-11-05, 10:40   #3
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av vskr

Det er jo ikke hun som har designet dem, men hun har lånt bort navnet sitt til HM kolleksjonen.

er det mulig ? hva er poenget da ...

jeg trodde det var hun som hadde designet dem jeg

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 11:28   #4
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av vskr

Hvordan vet du det?

Gammel 09-11-05, 11:38   #5
vskr
Medlem

vskr sin avatar

Alder: 42
vskr er ny på veien
Thumbs down

På absolutt (mener at det ver i går) sa de at dersom en trodde at en fikk et Stelle McCartney "designet" antrekk så tok vi feil. Det er nemlig et team med designere som har laget det, mens hun bare har satt sitt navn på det for at det skal trekke oppmerksomheten. Hun har sikkert sett på anntrekkene før de kunne sette hennes navn på dem. Men hun har ikke jobbet med å lage kreasjonene selv.

Hadde hun strevet og slitt selv, hadde ikke "vanlige dødelige" hatt råd til denne kolleksjonen heller. Det samme gjorde Lagerfeld i fjor.

Dette er en typisk måte å kaste glans på HM sine kolleksjoner. Få et kjent merke til å skrive navnet sitt på klærene, og masse kjendiser når den slippes. Da får HM og designerne begge oppmerksomhet.

Synes selv ikke noe om det. Jeg kommer i alle fall ikke til å løpe til butikkene for å skaffe meg "McCartney design".
-V-

Gammel 09-11-05, 12:12   #6
Albertine
Gjest

Ikke jeg heller - for jeg regner med at hun bare setter navnet sitt på fancy klær til snertne sneller, og holder seg langt unna BiB-avdelingen for oss dundrer.

Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 16:53   #7
des65
Seniormedlem

des65 sin avatar

Hvor: Langt nord
Alder: 59
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Lagerfeld ble sur i fjor for at H&M lagde klærne i flere størrelser, de ble for store da!!! Hans klær skal kun være for de syltynne, og han skulle aldri mere lage slike ting mere.

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 19:29   #8
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sette navnet sitt på noe som hun ikke har designet!! Dette er jo juks og bedrag.

Gammel 21-11-05, 13:14   #9
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Om jeg skal være helt ærlig, gir jeg en flygende f i hvem som lager ting. liker jeg klærne og de passer til meg er det vel det som betyr noe?

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stella sjokoladen ayliah Atkins kosthold 16 27-02-04 19:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.