Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bildefremkalling på nett?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-11-05, 20:35   #1
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Bildefremkalling på nett?

Noen som fremkaller bilder på nett?
Hvilke bruker dere, var dere fornøyd, og hvor lang tid tok det før dere fikk dem etter bestilling?
(Det må jo være så enkelt å bestille bilder på nett, og få dem hjem i postkassen.)

Jeg ser Fotolabo og Foto Knudsen har fått sånn at en kan lage bildebok. Noen som har prøvd dette?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-11-05, 20:39   #2
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildefremkalling på nett?

Jeg har brukt eurofoto til nå, samt vår lokale fotograf da. Han tar samme pris som eurofoto for fremkallingen.
Har også prøvd fotolabo men var ikke like fornøyd med bildene da.

Gammel 30-11-05, 20:48   #3
Benzo
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 53
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Eurofoto har blitt kåret til Best i test 2 ganger på tv2. Er veldig fornøyd med bildene og veldig rask levering. Bestilte sist på søndag kveld og var i postkassa tirsdag

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 30-11-05, 21:19   #4
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Broren min har brukt Fotoknutsen i flere år. Men det er vist alt jeg vet om temaet ..

Gammel 07-12-05, 18:53   #5
siljel
Juniormedlem

siljel sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
siljel er på en erverdig vei

Brukte nettopp fotoknudsen for å fremkalle. Kom frem, glad jeg sjekket det i butikken, stor blå stripe over ene siden. Dessuten hadde de ødelagt fargene ganske mye. Prøvde dernest Foto Jørgen, men de er vel bare i Bergen utenom å få tilsendt da. De gjorde veldig bra jobb.

Ville kanskje prøvd Eurofoto da, hvis de har kommet best i test etc. Vær obs på at det alltid kommer frakt i tillegg til prisen på bildene. Selv om du henter dem i butikk altså. 20 kroner eller noe.

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 08-12-05, 00:35   #6
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

jeg har prøvd fotolabo og de er skikkelig dårlige i allefall. Bildene ble mørke og rare

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbobutikk på nett Benzo Lavkarbo generelt 3 08-10-05 17:54
Noen som spiller spill på nett her? Summer Generell diskusjon 32 04-10-05 11:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.