Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

ketolyse.no

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-01-06, 02:38   #1
snippi
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2006
snippi er på en erverdig vei

ketolyse.no

Har jo vært inne og sett gjennom denne siden , og ser at man kan kjøpe seg tilgang til et eget forum der. Noen som er medlemmer der også og kan si noe om aktivitetsnivået der ?? Ellers så er det jo flott at Torkil er innom her og svarer litt da!! (og Torkil :kanskje man burde få tilgang når man hadde handlet for en viss sum hos deg ?? kjempe glad jeg fant dette forumet iallefall!!!)

snippi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen/ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 10:31   #2
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: ketolyse.no

Jeg er medlem der.. og jeg merker at det er blitt mer og mer aktivitet der inne. Det er fortsatt en ganske så mye større aktivitet her, men det er jo veldig lite av det som skrives her, som omhandler ketolyse-kuren sånn egentlig. Men det er nok absolutt ikke et must å være medlem på ketolyse.no, vil jeg si da..

Gammel 23-01-06, 12:19   #3
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Areola

Jeg er medlem der.. og jeg merker at det er blitt mer og mer aktivitet der inne. Det er fortsatt en ganske så mye større aktivitet her, men det er jo veldig lite av det som skrives her, som omhandler ketolyse-kuren sånn egentlig. Men det er nok absolutt ikke et must å være medlem på ketolyse.no, vil jeg si da..

Det er ca 500 medlemmer, aktiviteten var laber i desember men tar seg opp nå. Mange finder god støtte og motivasjon i forumet og jeg svarer løpende på spørsmål. Det er mange oppskrifter og svar på vanlige spørsmål.
Det er ikke et must, men mange trives med denne kontakt og noen utvikler vennskap gjennom forumet, som også har avstedkommet lokale ketolyseklubber.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 13:54   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Ketolyseforumet konsentrer seg jo om ketolysekuren, og ikke alle verdens problemer og dietter. Jeg liker veldig godt mangfoldet her, men jeg tror nok at for en nybegynner kan dette forumet virke litt lite oversiktelig.
Ketolyseforumet er mye enklere å forholde seg til for dem som følger ketolysekuren,- spesielt for nybegynnere. (Jeg er mangeårig lavkarbospiser)
For egen del sier jeg derfor som Ole Brum:"Ja takk, begge deler!"
At det ikke er så stor aktivitet som her, er jo også helt naturlig. Jeg vil absolutt anbefale deg som går på ketolysekuren å ta del i det som skjer på ketolyseforumet! Da er du også med å skape mer aktivitet, og kan utveksle dine erfaringer med andre ketolytikere. I tillegg er jo Torkil der!

PS.: Når du har betalt en gang har du varig tilgang til forumet!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse.no _ Forum, verdt penga?? Chumpsy Ketolysekuren 24 22-09-05 16:24

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.