Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Gjest
|
enlighten me..hei der! |
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: enlighten me..Velkommen, og gratulerer med valget om å få et sunt kosthold!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: enlighten me..Lavkarbo kort forklart.
Medlem av rein matklubben Medlem av Barnehageliga'n ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig. Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal ![]() Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip! Homer Simpson Sist redigert av 205gti16v : 26-01-06 kl 23:21. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski.
![]() |
![]() |
#4 |
Gjest
|
Sv: enlighten me..
jeg vet, men jeg vil ikke gå opp igjen..! ond sirkel jeg har havnet i her.. det er ganske bedrøvelig lite mat jeg spiser, og likevel går jeg ikke noe særlig ned. tror jeg har forbrenning på linje med en stein nå. |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Og du vil ned til et sted mellom 47 og 52 kilo? Da er du i kategorien undervektig.. Vil du det?
![]() |
![]() |
#6 |
Gjest
|
Sv: enlighten me..47 er kanskje litt drøyt, men 52, ja. da er jeg ikke undervektig (bmi på 20). |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Ja.. Vær snill og ikke vei under 52, det er ikke sunt for deg. Håper du er fornøyd når du ender opp rundt 56-57..!
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Sv: enlighten me..Ja, en ting til jeg skulle si. Husk på at nå er du 18, og da jeg var 18, begynte jeg å få mere former/fett på kroppen - noe som jo er helt naturlig, og sånn det skal være. Så bare vær klar over det, at det er ikke meningen at du skal ha den samme kroppen som 16-åringer lengre!
![]() |
![]() |
#9 |
Gjest
|
Sv: enlighten me..jeg vil ikke ha samme kroppen som da jeg var 16 (da var jeg veldig undervektig), jeg vil bare få en litt lavere fettprosent, og som du sier, mer energi. nå prøver jeg å trene masse, men jeg får ikke så mye utbytte av det, ettersom jeg er helt ferdig etter bare en kort økt.. |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Sv: enlighten me..Ja - og prøv og få lånt deg boken Bedre uten brød, evt. kjøp den. Du kommer til å sluke den på to dager
![]() |
![]() |
#11 |
Gjest
|
Sv: enlighten me..tror ikke det er noen lindbergklinikker i nærheten.. hm. har vurdert å kjøpe sånn fettklype for å måle fettprosent med, men det blir jo ikke heeelt nøyaktig, da. |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Sv: enlighten me..For å få utbytte må det vere tilgjengleg brensel(ved høg andel karbo er kroppen låst i lagringsmodus). Nok protein av høg kvalitet (animalsk, egg er perfekt) er og eit must.
Medlem av rein matklubben Medlem av Barnehageliga'n ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig. Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal ![]() Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip! Homer Simpson |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Sv: enlighten me..Og delvis atkins
Medlem av rein matklubben Medlem av Barnehageliga'n ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig. Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal ![]() Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip! Homer Simpson |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|