Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
![]() |
Didi - noen som har prøvd?Det har kommet noen piller som heter Didi (tror jeg) som skal være mot at man "ser gravid ut". Sikkert noe med å drive ut gass/vann. Noen som har erfaring med disse? Mener pakken er rosa. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Didi - noen som har prøvd?Det er nok Dida du snakker om, og ja jeg har prøvd dem! Funker som F... mot candida (som jo ofte er årsaken til luft i magen osv..) og virker kanskje vanndrivende også (dette vet jeg dog ikke). Både jeg og min kjære går på det i perioder, særlig når vi har skeia ut med karboholdig mat o.l. og når jeg kjenner candidaen blomstre opp.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Didi - noen som har prøvd?Jeg har også lest om disse, og har tenkt å prøve de, for å få litt mere fart på de "gode" bakteriene, og kvitte meg med de " dårlige" i magen. Jeg har prøvd Bio-drian da, som er utrensende... de fungerte veldig bra |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
![]() |
Sv: Didi - noen som har prøvd?Høres ut som noe jeg på prøve ja. Har også problemer med uren hud, spesielt en gang i måneden. Dette er noe som har kommet etter at jeg sluttet med p-piller for 4 år siden. Har blitt bedre, men er ennå plaget. Og jeg som hadde slik barnerumpehud tidligere... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg...
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
Sv: Didi - noen som har prøvd?Tar opp denne tråden, fordi jeg lurer på om det finnes flere med erfaringer på disse tbl nå??
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Sv: Didi - noen som har prøvd?jag har prøvd DIDA..hade ingen virkning på min mage,men jag var heller ikke så flink att huske å spise de var dag
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Didi - noen som har prøvd?jeg har også prøvd dem, men de virket desverre ikke på meg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Glutamin | friflex | Kosttilskudd | 9 | 08-02-05 14:50 |
Har svart en journalist i VG idag jeg.... | Nille | Nyheter / media | 9 | 20-09-04 17:02 |