Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 52
![]() ![]() |
En liten hilsen!Noen av dere husker kanskje meg? Sjelden jeg er inne på disse sidene nå, men burde kanskje blitt flinkere til å gi råd og støtte. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En liten hilsen!Hei Kanel! Så hyggelig at du stikker innom! Håper å se mer til deg fremover, men skjønner at det kan bli knapt med tid. Jeg er så glad på dine vegne at du nådde målet ditt, og blir der! Det er jo bare til å ta av seg hatten for
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: En liten hilsen!Hei Kanel!!!
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Sv: En liten hilsen!Snus.. sniff.. Fjonken kjenne lukten av ekspertise i lufta med en antydning av Kanel.. Sånt liker Fjonken. Håper Kanelduften vil holde seg på forumet i lang, lang tid framover. Kanelduft med ekspertise er flotte saker for nybegynnere som Fjonkers... Alle råd tas i mot med nesegrus takk.. Del litt av din suksess med meg a..
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|