Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Vesterålen
Alder: 54
![]() |
Karboinnhold og kostfiberTrenger litt hjelp her, for å være sikker på at jeg har forstått eller misforstått skikkelig.
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karboinnhold og kostfiberNope, du kan ikke trekke fra fiber på europeiske næringsinnhold. Det er allerede gjort (EU-standard)
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 41
![]() |
Sv: Karboinnhold og kostfiberJeg har prøvet at fortælle mine danske lavkarbo venner at det forholder sig sånn, men de tror mig ikke. Hvor kan jeg finde det på skrift så jeg kan overbevise dem? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karboinnhold og kostfiberDe må jo tro hva de vil. Hvis de velger å IKKE tro det, så lurer de jo kun seg selv !
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karboinnhold og kostfiberHva med å finne en vare som inneholder flere fiber enn karbohydrater, for eksempel kruskakli. Da ville du jo ende opp med ett negativt tall |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 41
![]() |
Sv: Karboinnhold og kostfiberJa den med minus karbo er nu morsom, men det hjælper ingenting. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor ulikt karboinnhold i flytende Natreen og pulver Natreen? | RAGNA | Lavkarbo generelt | 6 | 23-05-11 21:37 |
Karboinnhold i brokkoli | snoopygirl | Spørsmål og svar | 4 | 10-02-06 13:31 |
Karboinnhold i macademianøtter? | linse | Spørsmål og svar | 12 | 07-11-05 14:00 |
karboinnhold i rødløk | matgal | Lavkarbo generelt | 5 | 16-04-05 21:41 |
Forskjellig karboinnhold i like varer | Solros | Lavkarbo generelt | 5 | 28-03-05 21:03 |