Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Splenda i Tyskland?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-05-06, 13:30   #1
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Splenda i Tyskland?

Heter det Splenda i Tyskland? Eller har det ett annet finurlig navn der?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-05-06, 15:48   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Splenda i Tyskland?

Jeg tok et søk på www.google.de - og det ser ut ved første øyekast som det heter Splenda på tysk også. Splenda er et merkenavn, som jeg skjønner det.

Gammel 15-05-06, 15:54   #3
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jeg tok et søk på www.google.de - og det ser ut ved første øyekast som det heter Splenda på tysk også. Splenda er et merkenavn, som jeg skjønner det.

Tjank ju

Fant det på Meny nå i sted.. så da slapp jeg å dra så langt

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-05-06, 15:55   #4
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Tjank ju

Fant det på Meny nå i sted.. så da slapp jeg å dra så langt

det er bare helt genialt !! hvordan så pakka ut ? også på oslo city da du

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 15-05-06, 16:05   #5
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Se bildet Den stod der hvor fruktose og slikt er

Vedlagte bilder
Filtype: jpg splenda.jpg (61,9 KB, 3 visninger)
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Søtningsmiddelet Splenda HildePåSlankern Ketolysekuren 11 12-08-10 08:08
Splenda reddik Spørsmål om matvarer og oppskrifter 24 09-07-06 11:18
Splenda Juli-jente Lavkarbo generelt 10 09-03-06 23:57
Nå har jeg splenda for et år Iset Lavkarbo generelt 1 06-08-04 18:16
Splenda Nille Lavkarbo generelt 3 22-05-04 12:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.