Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Uforløste drømmer?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-05-06, 11:01   #1
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Uforløste drømmer?

Vi mennesker er sånn at vi setter oss mål her i livet. Noen av disse målene er realistiske og fullstendig oppnåelige, men så setter vi oss også helt urealistiske uoppnåelige drømmer.
Jeg f.eks. drømmer om å vinne i lotto! Den drømmen deler jeg nok med en hel haug av jordens befolkning. Men jeg drømmer også om å kunne få såpass fri at jeg kan gjøre akkurat det jeg har mest lyst til akkurat der og da. Jeg drømmer blant annet om noe så idiotisk som å få fri nok og penger nok til å kunne pusle og stelle og style bilen min til det perfekte. (Helt urealistisk da jeg har null mekke erfaring og knapt nok har tatt i en skiftenøkkel)
Jeg drømmer også om å kunne grave meg ned i et tema som interesserer meg. Forske og finne ut av ting.. skrive bøker og realisere mine innerste mørke avkroker. Er dette sånt som kalles dagdrømmer og virkelighetsflukt mon tro..? Et grep man tar for å holde ut i hverdagens mas og stress?

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 12:43   #2
Grethe
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uforløste drømmer?

Drømmer har vi alle, tror ikke at det er noe galt i det , selv om vi nok må se realitetene i øynene og forstå at slik ble det bare ikke.
Synes dine drømmer er mer realistiske enn mine .

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 17:49   #3
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Min største drøm er å bli slank, håper den oppfylles en gang. Det er ihvertfall realistisk (litt ihvertfall).

Gammel 16-05-06, 19:55   #4
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Er dette sånt som kalles dagdrømmer og virkelighetsflukt mon tro..? Et grep man tar for å holde ut i hverdagens mas og stress?

Jeg kaller det ikke virkelighetsflukt, men ønsker og håp for hva fremtiden kan bringe. Og at det er naturlig, og ikke minst sunt.

Og jeg tror at alle kan få til det de ønsker seg for fremtiden. Fordi vi alle har ønsker som er basert på fortiden vår. Hvilken vei man velger å gå for å få oppfyllt man ønsker seg, tror jeg man skal passe på at er realistisk - ikke ønsket i seg selv.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
SPAM? Langt utenfor tema i allefall... - red. HP Neptun-86 Generell diskusjon 7 10-03-04 09:52

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.