Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Spörsmål om te

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-05-06, 16:00   #1
Basse
Gjest

Spörsmål om te

Hei! Jeg er i fase 1 på Atkins og drikker en del te. Jeg föler att sötsug og matlyst dempes noe av dette. Jeg tar aldrig svart te som inneholder mye koffein, men pröver andre sorter. Som jeg har fortsått finnes det også koffein i grönn te. Er det ulikt hvor mye koffein som finnes i de ulike sortene grönn te? Kan man med god samvittighet ta 2-3 store kopper om dagen eller er dette for mye?
Hva med fruktte som jo er uten koffein, gir den karbohydrater?
Bör man kanskje styre unna å kun inta urtete for å väre på den sikre siden. Jeg har også forsökt på en olong te (formosa) som skal väre fettforbrennende. Sluttet med denne da jeg etterhvert forstod att den hadde mer koffein enn grönn te. Kan noen hjelpe meg å få mer klarhet i dette.

Svar med sitat
Gammel 26-05-06, 17:22   #2
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Spörsmål om te

jeg bruker å kjøpe grønn kaffeinfri te på helsekosten jeg, men sikkert noen som har mere peil på dete enn meg

Gammel 26-05-06, 21:38   #3
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Spörsmål om te

Te har så lite koffein at det ikke er så mye å bry seg om. Verre er det med fruktte. Den kan inneholde en del fruktsukker og kan gjøre det slik at du ikke blir avvent med søtt. Altså at du ikke blir kvitt søtsuget.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.