Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om å banne i kjerkaJeg er fortsatt veldig ny her inne. Ser jeg har fått status som juniormedlem, selv jeg ikke aner hva det betyr. Jeg er i alle fall åpenbart ikke nytt medlem lenger, merkelig nok, hehe :-)
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å banne i kjerkaJeg syns det kanskje kan bli litt vel innpakket her inne, folk er kanskje litt mer "koselige" enn på andre fora jeg har vært på. Jeg syns såklart det er koselig, men jeg håper jo at folk tør å snakke fra levra. Jeg liker når folk er direkte, det er det jeg er mest vandt til fra andre fora der jeg ofte har endt opp i GANSKE så hete og saftige diskusjoner om diverse ømtålige emner. :P
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
![]() ![]() |
Sv: Om å banne i kjerkaEnig med Iset, det er befriende når folk sier rett ut hva man mener istedet for å pakke alt så veldig inn at man har problemer med å forstå hva som egentlig sies. Men så klart, man skal ikke kaste dritt heller. Alle er forskjellige og det er flere veier til samme mål. Det er slikt man bare må godta. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å banne i kjerkaHva??? Er det flere veier til mål???
![]() |
![]() |
#5 |
Tar i mot hjelp....
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Sv: Om å banne i kjerkaSynes det er fint å si hva en mener jeg, men det går an å gjøre det uten å være påståelig eller frekk. Litt ydmykhet forat ""min mening" ikke er den eneste sanne er jo greit å forholde seg til.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: May 2005
![]() |
Sv: Om å banne i kjerkaSynest egentlig at folk er mer saklige, og mindre provoserende her enn på andre forum. På mange forum er det folk som bare har som mål å skape en heftig diskusjon om helt uvesentlige ting. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo)
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 59
Sv: Om å banne i kjerkaJeg opplever at takhøyden her er temmelig høy i forhold til andre steder jeg har vært, men også at man er temmelig flink til å holde en saklig tone i innleggene. Dermed er det lite konflikter her inne selv om meningsforkjellene kan være store og debattene heftige. Jeg har erfart at man bør være forsiktig og veie sine tastede ord på gullvekt før man trykker send.. Det fordi ting som blir sagt i en god mening kan bli oppfattet negativt av andre. Det gjelder særlig fordi dette forumet består av så mange ulike mennesker og mennesketyper, som alle har sine erfaringer på godt og vondt. Som relativt ny bør man stå litt på sidelinje og være litt forsiktig med hvordan ting skrives og omtales. Etterhvert blir man mer kjent med menneskene og miljøet her inne og kan da legge lista litt høyere. Her inne gjelder Kardemommeloven.. Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill og for øvrig kan man gjøre som man vil.. nesten!
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sv: Om å banne i kjerkaJeg synes det er høy takhøyde her inne, til tider har jeg syntes den var litt for høy- men det er når folk går til personangrep og kommer med usakligheteter. Så lenge folk er saklige og argumenterer om sak, ikke person, så har iallefall jeg en høy toleransegrense. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Om å banne i kjerkaEnig med de andre her... det er ofte greit aa tenke litt over hvordan man siaer itng, men selvfoelgelig skal alle faa si sin mening... men samtidig... traakker man over streken, saa faar man beskjed |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Sv: Om å banne i kjerka
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
NEi langsinte er vi ikke... og kanskje har vi godt av noen "hoeylytte" diskusjoner av og til ogsaa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gjest
|
Sv: Om å banne i kjerkaDu Jeef, kan ikke du skrive æ, ø og å som oss andre da? |
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Sv: Om å banne i kjerkaHu har glemt igjen de norske bokstavene hjemme Albertine..
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gjest
|
Sv: Om å banne i kjerkaHåper du koser deg der borte... |
![]() |
![]() |
#16 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Om å banne i kjerkaDet er nok litt "kardemomme lov" her inne, - dvs. som det står i forumreglene, du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill, og forøvrig kan du gjøre som du vil.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|