Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bærum
Alder: 49
![]() ![]() |
Har du et kjæledyr?Dere har kanskje lest om meg i avisen...? Jeg driver nemlig et modellbyrå for dyr. Kan lese mer her: http://oslopuls.no/fritid/article1424903.ece
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du et kjæledyr?Holdt på å registrere et av mine sjarmtroll, men det var før jeg husket at det kostet litt. Kanskje jeg prøver igjen en dag jeg føler meg litt rikere
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
![]() |
Sv: Har du et kjæledyr?Har en engelsk og en australsk undulat. I tillegg er jeg ganske dypt inne i akvastikk. Har en tank på 400 liter hjemme med blant annet en ildål oppi. Den er kjempekul, tigger mat til samme tid hver dag. Har også et kar på jobben på 85 liter og nå er jeg jaggu i gang med å sette opp et 85 liters plantekar hjemme med CO2 og greier. Gleder meg som en unge |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg...
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Atkins & Armour | mam | Fysisk og mental helse | 20 | 09-02-05 17:21 |