Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Har du et kjæledyr?

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-08-06, 00:09   #1
Pianoman
Medlem

Pianoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bærum
Alder: 49
Pianoman har en fantastisk aura rundt segPianoman har en fantastisk aura rundt seg

Har du et kjæledyr?

Dere har kanskje lest om meg i avisen...? Jeg driver nemlig et modellbyrå for dyr. Kan lese mer her: http://oslopuls.no/fritid/article1424903.ece

Ønsker du en agent for kjæledyret ditt, så tar jeg oppdraget. Trenger ikke kunne noe, men dyret må ikke være lys eller lydredd. Også må det takle nye mennekser

Inngangsbilletten er 490,- Dette betales kun en gang. Dyreeier mottar hele honoraret ved ev. oppdrag. Jeg formidler reklamejobber og roller i div. norske filmer+ en del fotojobber. Trenger alle slags dyr..Gi dyret ditt en gave og kanskje 15 minutes of fame )

www.walmanns.com (der kan dere registrere dyret)

Ta gjerne kontakt for mer informasjon.

Hilsen Robert

-bare så dere vet det-

"Julekake er en gulrot man lokker nye medlemmer til sangkor med...."
Pianoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 22:12   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du et kjæledyr?

Holdt på å registrere et av mine sjarmtroll, men det var før jeg husket at det kostet litt. Kanskje jeg prøver igjen en dag jeg føler meg litt rikere

Her er uansett en smakebit:

Muligens ikke så stor etterspørsel etter pelsløse katter enda, men det kommer nok, for de er så søte, morsomme og kosete som bare det

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-08-06, 20:34   #3
Hege_
Medlem

Hege_ sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
Hege_ er ny på veien

Sv: Har du et kjæledyr?

Har en engelsk og en australsk undulat. I tillegg er jeg ganske dypt inne i akvastikk. Har en tank på 400 liter hjemme med blant annet en ildål oppi. Den er kjempekul, tigger mat til samme tid hver dag. Har også et kar på jobben på 85 liter og nå er jeg jaggu i gang med å sette opp et 85 liters plantekar hjemme med CO2 og greier. Gleder meg som en unge

"]

Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins & Armour mam Fysisk og mental helse 20 09-02-05 17:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.