Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 18:45   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet jeg hvor mye, hva osv?

Den beste måten å finne ut hvor mye av hva og hvordan er å kjøpe og lese boka. Det er en norsk utgave på 296 sider som heter Dr. Atkins Nye Slankerevolusjon. Men den er ltt gammel, utdatert og full av feil. Den nyeste beste utgaven er Dr. Atkins New Diet Revolution - er på engelsk og 542 sider. Du kan supplere med det du finner her:

Dr Atkins:

Det er veldig viktig at du leser minst en av bøkene før du begynner på Atkins. Da lærer du hvordan og hvorfor ting funker og også hva du kan/ikke kan spise og hvor mye. Atkins kan være en radikal kostomleggig for mange og det krevet litt forhåndskunnskaper for at det skal funke. Det sier seg selv at 296 sider ikke lar seg oppsummere kort en en post !

Om det er noe du ikke finner i boka, eller noe du er usikker på eller lurer på, så svarer vi gjerne på spørsmål. Vi hjelper og støtter hverandre så godt vi kan. Men det å sette opp en matplan for en uke eller to for noen som ikke har lest boka, - det tror jeg dessverre ikke du kan forvente at noen vil ta seg tid til.

Så les og lær - og lykke til videre !