Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Prinsessemuffins

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-06, 19:27   #1
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Prinsessemuffins

Jeg vil bare takke for den fantastiske oppskriften på prinsessebrødet. Det har reddet denne kuren tror jeg.

I dag lagde jeg muffins av oppskriften. Jeg tok oppi noen ekstra egg, litt ekstra bakepulver og litt mer olje. Så tok jeg kanel i noen og kakao i noen. Pluss litt søtningsmiddel og vaniljeestrakt. De ble skikkelig gode. Anbefaler å prøve dette.|

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 19:39   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Prinsessemuffins

Oj det må jeg prøve!!

Jeg har laget knekkebrød av det brødet, smaker nesten som fiberrik bare enda bedre!! Er så lett å lage også, bare legg tynne skiver på papirkledd stekeplate og stek i ovnen på 100 grader i 5-6 timer.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 19:48   #3
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prinsessemuffins

Ja, leste at det gikk an. Tror jeg holder meg til brødet. Syntes det smaker helt fantastisk. Kanskje jeg steiker knekkebrød seinere.

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 18:59   #4
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Prinsessemuffins

Hvor finner jeg denne oppskriften da???!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-06, 17:29   #5
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av polvott

Jeg vil bare takke for den fantastiske oppskriften på prinsessebrødet. Det har reddet denne kuren tror jeg.

I dag lagde jeg muffins av oppskriften. Jeg tok oppi noen ekstra egg, litt ekstra bakepulver og litt mer olje. Så tok jeg kanel i noen og kakao i noen. Pluss litt søtningsmiddel og vaniljeestrakt. De ble skikkelig gode. Anbefaler å prøve dette.|

Your welcome Din variant så spennende ut... må prøves

oppskrifta ligger her: brød

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 29-08-06, 17:49   #6
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Prinsessemuffins

hmm...er bare meg som ikke liker smaken eller::??

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 23:12   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj det må jeg prøve!!

Jeg har laget knekkebrød av det brødet, smaker nesten som fiberrik bare enda bedre!! Er så lett å lage også, bare legg tynne skiver på papirkledd stekeplate og stek i ovnen på 100 grader i 5-6 timer.

5-6 timer?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 00:13   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

5-6 timer?

Ja, poenget er at de skal tørke ut, og da steker man de leeenge på svak varme.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:04   #9
Mya
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 52
Innlegg: 329
Mya er ny på veien

Sv: Prinsessemuffins

Hei har lett en del rundt i brødforumet og der er det nesten for mye info for meg.. blir litt forvirret... Hva er den siste og eller den beste versjonen av dette brødet?

Fant man til slutt et soyaprotein/myseprote4in som ble bra??

Håper noen kan svare på dette, da jeg savner brød noe helt voldsomt. Har forsøkt med CC og det smakte dritt rett og slett

Mya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:17   #10
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

hmm...er bare meg som ikke liker smaken eller::??


neida......blir kvalm bare e tenker på d.....tåler ikke den soya smaken eller konsistense...

så e må finne en oppskrift me lite soyaprotein i ...
lagde grovtsoyabrød (nabon te torkil sin) likte de første skivene, men tilslutt likte e ikke dette heller

må finne noe e liker........

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:00   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av tess81, her.

neida......blir kvalm bare e tenker på d.....tåler ikke den soya smaken eller konsistense...

så e må finne en oppskrift me lite soyaprotein i ...
lagde grovtsoyabrød (nabon te torkil sin) likte de første skivene, men tilslutt likte e ikke dette heller

må finne noe e liker........

Men det er jo ikke soya i dette brødet ... Det er jo nettopp derfor mange liker dette bedre enn andre lavkarbobrød.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:08   #12
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Prinsessemuffins

Jeg lagde dette brødet etter oppskrift i Ketolyseboka, ser ut til å være samme oppskrift, brukte seterrømme i stedet for kesam.
Synes brødet ble helt greit, sånn formkakeaktig, man må ha godt med pålegg på for brødet smaker vel i grunn nada?
Jeg prøvde å riste det i sta, men like bløtt...jeg savner noe å tygge i jeg...
Kanskje jeg må prøve meg på knekkebrød...Iset, hva mener du med å legge skiver på en plate, deigen er jo ganske bløt...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:10   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Jeg prøvde å riste det i sta, men like bløtt...jeg savner noe å tygge i jeg...
Kanskje jeg må prøve meg på knekkebrød...Iset, hva mener du med å legge skiver på en plate, deigen er jo ganske bløt...

Ser at mange tror dette er ketolysebrødet, det er ikke det altså. Prinsessebrødet er et helt annet brød, UTEN soyaprotein men med masse linfrø, solsikkefrø, kli osv. Skivene skiver blir ikke bløte, de blir nesten som fiberrik bare ikke så harde. En slags myk fiberrik, og det er masse å tygge i.
Du må selvsagt STEKE brødet før du legger skivene på stekeplaten til knekkebrød. :knegg:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:37   #14
Mya
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 52
Innlegg: 329
Mya er ny på veien

Sv: Prinsessemuffins

men oppskriften da? Jeg finner noe men det ser ut til å være med soya, mulig jeg er dårlig til å lete, håper noen er bedre og kan gi meg oppskriften...pliiis

Mya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:13   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Prinsessemuffins

Nei du får lete selv! Neida, her er oppskriften.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:24   #16
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ser at mange tror dette er ketolysebrødet, det er ikke det altså. Prinsessebrødet er et helt annet brød, UTEN soyaprotein men med masse linfrø, solsikkefrø, kli osv. Skivene skiver blir ikke bløte, de blir nesten som fiberrik bare ikke så harde. En slags myk fiberrik, og det er masse å tygge i.
Du må selvsagt STEKE brødet før du legger skivene på stekeplaten til knekkebrød. :knegg:

Ja men så si det da!

Den oppskriften det ble linket til lenger oppi her var hvertfall ketosebrødet, så det så

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:26   #17
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei du får lete selv! Neida, her er oppskriften.

Noen som vet hvor mye karber det er totalt i dette da?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:38   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Ja men så si det da!

Den oppskriften det ble linket til lenger oppi her var hvertfall ketosebrødet, så det så

Åja så den linken nå, men hun har nok bare glemt å si at oppskriften hennes ligger lenger nede på linken.
Daizy kalte seg Princess før. Prinsessebrødet er hennes oppskrift.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:45   #19
Mya
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 52
Innlegg: 329
Mya er ny på veien

Sv: Prinsessemuffins

heid er finner jeg mange ulike versjoner, jeg ville gjerne vissst hvilken som var den som fungerer best. Mulig jeg er treg av meg men finner ikke frem jeg...

Mya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 14:43   #20
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Neida, her er oppskriften.

Fulgte Isets link og det ER prinsesse brød oppskriften !
Hvilken som funker best er smak og behag. Ingen kan fortelle deg hva som smaker best. Det må du nesten bare finne ut selv.

Jeg syns MIN versjon smaker best !

Hvor grovt brødet blir kommer amn på hvor mye du maler nøtter/frø. jeg velger å ha det grovt fordi jeg liker den konsistensen bedre.

Og bokhvete er ikke vanlig hvetemel av hvetekorn, det er mel av en nøtt ! (navnet er bare forvirrende)

GROVT NØTTEBRØD - berabeidet fra nabobrødet

5 egg
0,5 dl extra virgin olje av ettellerannetslag
3 ts Seltin (eller LO-salt)
2 dl sæterrømme
2 dl vann
1,5 ts bakepulver
100 gr kruskakli
75 gram sesamfrø
75 gram linfrø
100 gram valnøtter
100 gram solsikkefrø
50 gram bokhvete
1 ss fiber husk
1/2 ss karve (kan utelates - men det er knallgodt)

Bland alt det tørre. Bland alt det våte - og bland tilslutt sammen. Er litt "sausete" først, men la det svelle 15-20 minutter. Rør igjen og hell i form dekket med bakepapir.

Stek på 175 grader - midterste rille i 50 minutter.

Jeg tar det ut av formen ganske raskt når det er ferdig - og legger det til avkjøling på rist. Når det er helt avkjølet skjærer jeg det i skiver og fryser 4 og 4 i hver sin pose og legger i fryser. Tar opp og legger i kjøleskap dagen for jeg skal bruke. Oppbevarer skivene i plastpose i kjøleskap til de er spist.....

Det er ikke akkurat veldig lavt i karber, men mye lavere enn vanlig brød. En skive veier ca. 45-50 gram om har ca. 5 karber....

Hele brødet veide 1110 gram.

Næringsinnhold for hele brødet:

Total: 4333 Fat:388 3492 79% Sat:0 0 0% Poly:0 0 0% Mono:0 0 0%Carbs:211 416 9% Fiber:107 0 0%Protein:127 508 12%Alcohol:0 0 0%

Kalorier: 4333
Fett: 388 gram (79 %)
Netto karber: 105 gram (9 %)
Protein: 127 gram (12 %)

En skive veier ca. 45 gram og har da:

Total: 176 Fat:16 142 79% Sat:0 0 0% Poly:0 0 0% Mono:0 0 0%Carbs:9 17 9% Fiber:4 0 0%Protein:5 21 12%Alcohol:0 0 0%

Kalorier: 176
Fett: 16 gram (79 %)
Netto karber: 5 gram (9 %)
Protein: 5 gram (12 %)

Her er en haug med andre:

Naboen til Torkil sitt grove soyaproteinbrød

Nilles Nutty Cheese Muffins

Snuppelines lavkarbo mandelbrød

Snuppelines lavkarbobrød uten gjær


Luftige brød uten gjær

Daizys soyaproteinbrød

Mum 4 2`s knekkebrød

Muskats pølse-egg og soyamuffins

Nøtta`s tacobrød


Fibermuffins alà mofe


Sleeptight`s supergrovbrød

Godt soyabrød

Mofebrød nr 1 med ost, havre og mandler


Mofe-brød nr 2, med psylliumfrø, havre og nøtter


Mofebrød ner 3 med havrekli og youghurt

Mofebrød nr 4, med kli, helkorn og linfrø


Skorpias soya(protein) brød

Skorpias valnøttbrød 2

Skorpias valnøttbrød 1

Skorpias solsikkerugbrød

Musti`s soyabrød

Marianne`s pølse og oste "muffins"

Nilles apelsin-rømme muffins


Sandrines myke sponplater

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 18:37   #21
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Prinsessemuffins

hmmm...er det eggene da?? Som gjør det sånn emment? Sukk..liker det ikke nei. Dumt.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:20   #22
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men det er jo ikke soya i dette brødet ... Det er jo nettopp derfor mange liker dette bedre enn andre lavkarbobrød.

d va d i d e så på hehe....men e skal prøve mæ på d ordentlige prinsessebrødet, krysser fingrene

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:48   #23
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av tess81, her.

d va d i d e så på hehe....

Hæh ?? Hva står det her da ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:57   #24
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Prinsessemuffins

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Hæh ?? Hva står det her da ?

hahahaha...

DET var DET i DET jeg så på........I think...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 20:01   #25
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Prinsessemuffins

hehe ja d står d, fnis...

isteden for å skrive: d va soyaprotein i den oppskriften e så på..


ikke alltid like lett me dialekt

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no