Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvis jeg vil holde meg under 20 gram karbohydrater om dagen og ikke er glad i egg osv

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-10, 12:50   #1
Chopin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 6
Chopin er på en erverdig vei

Hvis jeg vil holde meg under 20 gram karbohydrater om dagen og ikke er glad i egg osv

Ja, jeg er ikke noe særlig glad i egg eller bacon... Hva kan jeg spise da? Å spise bare kylling og karbonader er ikke så godt... Jeg blir så sykt overrasket over hvor mye brød, ris faktisk gjorde maten så ekstra god!

Chopin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver å forstå mer av dette bare jeg :) ! Takk Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 12:53   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvis jeg vil holde meg under 20 gram karbohydrater om dagen og ikke er glad i egg

Karbonader bør du ikke spise hvertfall, for de er som oftest lagd på masse huffegreier.

Ellers så er det jo ikke BARE egg og bacon man kan spise? Hvor har du fått det ifra?
Kjøttdeig
Fisk
Fugl
Biff
Skinke
osvosvosov

og pasta osv erstatter du med grønnsaker masse deilige grønnsaksretter å velge mellom eller finne på selv.
Sjekk oppskriftssidene her.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 15:35   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvis jeg vil holde meg under 20 gram karbohydrater om dagen og ikke er glad i egg

Hei,
Lavkarbo er ikke bare egg&bacon, det bare virker sånn…
Husk å få i deg nok fett og få i deg nok vann, de to største nybegynnerfeilene.
Her er nyttig lesning og litt frokostinspirasjon:
Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Hva har du spist til frokost i dag

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange gram karbohydrater? Nikoline Ketolysekuren 11 12-07-11 21:04
Milliliter omregnet til gram pluss fordeling av karbohydrater utover dagen ada-emilie Spørsmål og svar 7 18-03-10 18:43
Karbohydrater gjør deg glad galleren Lavkarbo generelt 16 12-11-09 13:54
Hvor mange gram karbohydrater? Håp Ketolysekuren 3 20-07-07 20:23
Hvor mange karbohydrater bør man ligge på hvis man skal holde vekten? Dolly Spørsmål og svar 7 16-03-07 23:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no