Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 41
![]() |
Ny bruker.. trenger litt hjelp.Hei. Jeg en gutt på 24 år. Har tidligere trent veldig ofte, både fotball, håndball, kampsport og vekter. Så, sluttet jeg helt for to år siden og har vært veldig lite aktiv. På topp så veide jeg 95kg og hadde ca 5kg igjen før jeg kunne se magemuskler (som vil si en fettprosent på 5, er det ikke så?). Nå har jeg økt og veier 120kg. Dvs jeg har lagt på meg 25-30kg med fett. Disse skal nå bort. Jeg har startet å trene igjen, vekter, og skulle begynne med spinning (lettere på knærne), med leste at det er ikke så lurt å drive på med for mye kardio på denne kuren. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny bruker.. trenger litt hjelp.75% fett betyr 75% av kcaloriene skal komme fra fett |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Ny bruker.. trenger litt hjelp.Ved første øyekast syns jeg du spiser voldsomt mye. For mye protein for Ketolysekuren. Torkil sier 1 - 1.5 gram protein pr kilo kroppsvekt og mer om du trener hardt, - men det gjør du vel ikke nå ?. Hvorfor i alle verden drikker du proteinshaker i tillegg ? Dette trenger du ikke om du ikke trener voldsomt. Hva trener du og hvor lenge/ofte ? Menyen din passer for en som trener slik du trente før. Og om du har sluttet å trene og fremdeles spiser slik (+ litt til) er det ikke rart du har lagt på deg.
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ny bruker.. trenger litt hjelp.Føler meg "behagelig mett", men blir fort sulten igjen! Godt mulig pga jeg ikke får i meg nok fett. Første dagen med to lunsjer med tunfisk og salat var hardt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Sv: Ny bruker.. trenger litt hjelp.
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
Les post #3 en gang til
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ny bruker.. trenger litt hjelp.Jeg antok at jeg spiste for mye etter å ha lest på forumet her. Har flyttet og ikke fått ny adresse enda, så derfor har jeg ikke fått bestillt noe på ketolyse.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ny bruker.. trenger litt hjelp.Hei igjen. Nå har jeg nesten vært på denne kuren i 10 dager. De første 6 dagene spiste jeg ikke like mye fett som jeg skulle, men det har tatt seg opp nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny bruker.. trenger litt hjelp.Jeg kjenner meg igjen i de fleste beskrivelsene dine, spesielt det med svetting og trøtthet. Jeg er inne i uke 6, tror jeg, og det er blitt noe bedre. Noe. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mat på Data - Trenger litt hjelp | Babalotta | Ketolysekuren | 5 | 02-09-07 22:11 |
Trenger Hjelp :) | Silk | Spørsmål og svar | 6 | 26-07-06 18:15 |
Trenger litt hjelp... | Helena | Atkins kosthold | 7 | 08-03-05 19:30 |